پیراهن پشمی چهارخونه ساده فروشگاه اینترنتی بادی اسپینر

همانطور که موقع خرید پیراهن لی مردانه به ست لباس و کفشتان توجه دارید، برای این که با چهارخانه زیبا دیده شوید لازم است بعضی نکات را رعایت کنید. در تابستان ترکیب پیراهن آستین کوتاه با شلوار جین و کفش کتانی فوق‌العاده است. برای خوش تیپ شدن تیشرت عرق گیر سفید هم به پوشش خود اضافه کنید. و دلیل آن جنس شگفت انگیز کتان است که در انواع ضخامت تولید میشود، اگر می‌خواهید یک پیراهن خنک مردانه در تابستان به تن کنید، پیراهن چهارخانه ریز به همراه یک شلوار کتان تابستانه انتخاب مناسبی است.

پیراهن مردانه چهارخانه یا فلانِل ضخامت متفاوتی دارد که می‌توانید در چهار فصل سال، با توجه به جنس‌ پارچه پیراهن از آن بهره‌مند شوید. پیراهن با ضخامت و لطافت بالا که در طرح های مختلف و جذاب ارائه میگردد. به دلیل اینکه پیراهن پشمی مناسب فصول سرد سال است معمولا به صورت آستین بلند می باشد . طرح پارچه های پشمی معمولا به صورت چهارخونه ریز و درشت و ابر و بادی است . یقه پیراهن های پشمی معمولا به صورت یقه برگردان می باشد و بهترین ست برای پیراهن پشمی کی شلوار لی اسپرت و یا شلوار کتان است .

از این‌ رو پیراهن چهارخانه‌ی مردانه از متداول‌ترین انتخاب آقایان می‌باشد. انتخاب پیراهن چهارخانه باید یک سری اصول داشته باشد به‌عنوان‌ مثال بهتر است، از لحاظ رنگی با چهره‌ی ما هماهنگ باشد و با استایل ما سازگاری داشته باشد. البته ناگفته نماند که برای انتخاب پیراهن چهارخانه مناسب باید به جنس پارچه‌ی پیراهن و دوخت و برش آن نیز دقت کنیم. این مسئله برای این است که با پوشیدن مکرر زود کهنه و غیرقابل استفاده نشود.

امروزه شکت یکی از لباسهای ترند و محبوب در اکثر کشورها می باشد. از آنجایی که این مدل لباس بسیار نزدیک به نوع پوشش ما ایرانی ها می باشد، در ایران بسیار پرطرفدار شده است. شکت ها بسیار مناسب فصل پاییز هستند و تنوع بسیاری در طرح و رنگ پارچه و مدل دارند. پیراهن پشمی مردانه آستردار نیز یکی از گزینه‌های محبوب در میان خریداران است. این نوع پیراهن‌ها احساس خوشایندی به افراد می‌بخشند و بسیار راحت هستند.

به بیان بهتر رنگ قرمز مشکی،سبز و کرم، سبز مشکی، زرد مشکی، طوسی مشکی و ترکیباتی از قبیل سبز آبی و زرد آبی نیز مناسب برای ست کردن با استایل کژوال و اسپرت هستند. پیراهن چهارخانه مردانه، گزینه ای است که با آن می توانید همه مدل استایل داشته باشید. می توانید با پوشیدن پیراهن شطرنجی با تیپی سنگین، سرد و جدی در یک کنفرانس کاری حاضر شوید؛ یا با تیپی اسپرت خیابان گردی شبانه با دوستانتان داشته باشید. پیراهن چهارخونه، یکی از مدل های مورد علاقه مردانه در سنین مختلف است.

او یک بار با یک مانتوی بلند بنفش کارشده و مجلسی و بار دیگر با یک مانتوی طوسی جلوباز حاضر شد. یکی از دلایل جذابیت استایل بنفش این بازیگر جوان استفاده از اکسسوری، شال و پیراهن زیره مشکی است. پریناز ایزدیار در این استایل خود یک دستبند طلایی پهن و دارای طرح های هم شکل مانتوی خود به دست داشت که این دستبند زیبایی ظاهر او را دو چندان کرده بود. همچنین اگر به استایل کژوال علاقه دارید، می‌توانید زیر پیراهن چهارخانه نخی خود، یک تیشرت مردانه ساده به تن کنید و دکمه پیراهن‌تان را باز خرید پیراهن پشمی مردانه بگذارید.

پیراهن پشمی چهارخونه ساده فروشگاه اینترنتی بادی اسپینر

البته اگر برای استایل های غیر رسمی می خواهید لباس چهار خونه تهیه کنید، سراغ طرح های درشت تر بروید. اگر برای استایل کلاسیک می خواهید پارچه پشمی چهار خونه تهیه کنید، چهار خونه های ریز عالی هستند. پارچه پشمی چهار خونه دارای طرح های متنوعی است که بهترین و زیباترین آن ها را معرفی می کنیم. طرح های این پارچه چهارخونه پشمی ساده، ریز و نزدیک به هم می باشد. جالب است بدانید این طرح در دهه ۶۰ بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

پارچه پشمی چهار خونه یکی از جذاب ترین و ترندی ترین پارچه های زمستانه می باشد. برای مثال دوخت انواع کت، پیراهن های چهار خونه، دامن، شلوار، شال و غیره با این پارچه امکان پذیر است. یکی از موارد مهمی که در تیپ شما با پارچه چهار خونه اهمیت دارد، نحوه ست کردن شما می باشد. اگر می خواهید یک کت یا پالتوی خاص و زیبا بدوزید پیشنهاد می کنیم که آن را با یک پارچه زمستانه ساده ترکیب کنید. انواع پارچه بافت و پارچه فوتر برای ترکیب کردن با پارچه پشمی چهار خونه عالی هستند.

لباس های دوخته شده با پارچه توییت پرنس دو گال برای تیپ های کلاسیک زنانه پیشنهاد می شوند. برای روزهایی که می خواهید یک تیپ کژوال بزنید و به کافه بروید، پیراهن چهار خونه تان را فراموش نکنید. پیراهن چهار خونه پشمی در تیپ های غیر رسمی و کژوال غوغا می کند.