ریشی جالوریا، تحلیلگر RBC، گفت: “راهنمای ضعف بیشتر در هر دو شرکت و آنلاین را نشان می دهد. تفکیک اینکه چقدر از این امر کلان است (به ویژه با توجه به کاهش سرعت استخدام یا اخراج در فناوری) و میزان رقابت دشوار است.”
این شرکت گفت که درآمد سه ماهه سوم که در 31 اکتبر به پایان رسید، 5 درصد افزایش یافت و به 1.1 میلیارد دلار (تقریباً 9000 کرور روپیه)، به دلیل افزایش 20 درصدی مشتریان شرکتی پردرآمد، افزایش یافت.
کاهش محدودیت های مربوط به بیماری همه گیر در سراسر جهان نیز بر تجارت آن تاثیر می گذارد زیرا مردم شروع به گذراندن زمان کمتری به صورت آنلاین کردند.
پس از ثبت رشد چشمگیر در طول همهگیری، Zoom که با WeChat Work، Microsoft Teams، Cisco WebEx و Slack رقابت میکند، با کاهش سرعت روبهرو است زیرا تورم داغ قدرت هزینهکردن مشتریان را کاهش میدهد.
او افزود: تمرکز زوم بر توانایی آن برای گسترش برای تبدیل شدن به یک پلتفرم بزرگتر است.
Zoom Video Communications روز دوشنبه پیشبینی درآمد سالانه خود را کاهش داد، زیرا پلتفرم کنفرانس ویدیویی انتظار دارد از کاهش تجارت آنلاین ضربه بخورد. کلی استکلبرگ، مدیر مالی شرکت، طی یک تماس پس از کسب درآمد گفت که تجارت آنلاین زوم در طول سال نزدیک به 8 درصد کاهش خواهد یافت.
سهام شرکت مستقر در سن خوزه در کالیفرنیا که در سال جاری نزدیک به 56 درصد سقوط کرد، در معاملات پس از زنگ خطر 5 درصد کاهش یافت.
با این حال، این شرکت سود تعدیل شده سالانه هر سهم خود را بین 3.91 دلار (تقریبا 320 روپیه) تا 3.94 دلار (تقریباً 322 روپیه) افزایش داد، در حالی که قبلاً پیش بینی شده بود 3.66 دلار (تقریباً 299 روپیه) به 3.69 دلار (تقریباً 301 روپیه) رسید. .
© تامسون رویترز 2022
زوم اکنون انتظار دارد درآمد سالانه بین 4.37 میلیارد دلار (تقریباً 35696 کرور روپیه) و 4.38 میلیارد دلار (تقریباً 35777 کرور روپیه) در مقایسه با چشم انداز قبلی 4.39 میلیارد دلار (تقریباً 35850 روپیه) (تقریباً 35850 روپیه) و 35.96 دلار (تقریباً 4.96 دلار) باشد. کرور) میلیارد.
براساس دادههای Refinitiv، بر اساس تعدیل شده، برنده همهگیری 1.07 دلار (تقریباً 87 روپیه) به ازای هر سهم در طول سهماهه به دست آورد، در مقایسه با برآوردهای 84 سنت (تقریباً 69 روپیه)، طبق دادههای Refinitiv.