پی پال پیشنهادات رمزنگاری را در اتحادیه اروپا با شروع از لوکزامبورگ آغاز می کند: جزئیات

بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش و همچنین اتر به عنوان اولین چهار دارایی رمزنگاری شده که توسط PayPal در لوکزامبورگ پشتیبانی می شوند، انتخاب شده اند.

در ماه اکتبر، کمیته امور اقتصادی و پولی پارلمان اروپا (ECON) قانون MiCA را تصویب کرد. برای اولین بار در سپتامبر 2020 پیشنهاد شد، پیش نویس فهرست قوانین MiCA با هدف ایجاد یک چارچوب قانونی رمزنگاری قانونی برای تمام 27 کشور اتحادیه اروپا است.

انتظار می‌رود این قانون تا سال 2024 در سراسر اتحادیه اروپا اجرا شود، که به شرکت‌هایی مانند پی پال زمان کافی می‌دهد تا به هنجارهای اتحادیه اروپا پایبند باشند و عملیات خود را بر این اساس تنظیم کنند.

این شرکت همچنین مایل به همکاری با مقامات لوکزامبورگ در فرآیند شکل‌دهی صنعت دارایی‌های دیجیتال است تا آن را با سیستم‌های مالی موجود هماهنگ نگه دارد.

پی پال برای اولین بار دو سال پیش در سال 2020 در بخش کریپتو در ایالات متحده فعالیت خود را آغاز کرد و به کاربران خود در ایالات متحده امکان خرید، نگهداری و فروش ارزهای دیجیتال را داد.

به نظر می رسد زمان بندی پی پال برای ورود به تجارت رمزنگاری خود در اتحادیه اروپا تصمیمی حساب شده باشد.

بعداً در سپتامبر 2021، این شرکت تجارت ارزهای دیجیتال را در این پلتفرم در بازار بریتانیا راه اندازی کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع در مورد PayPal، این شرکت اقداماتی را برای درک صنعت کریپتو و گسترش خدمات مرتبط در چندین بازار خود انجام داده است.

«معرفی این سرویس به مشتریان لوکزامبورگ راه جدیدی برای کشف ارزهای دیجیتال در محیط PayPal که می‌شناسند ارائه می‌دهد. خوزه فرناندز داپونته، SVP و GM، Blockchain، Crypto & Digital Currency، PayPal در بیانیه‌ای رسمی گفت: افزودن لوکزامبورگ گام مهمی در مأموریت PayPal برای دسترسی بیشتر به ارزهای دیجیتال است.

در ماه فوریه، پردازشگر پرداخت، شورای ویژه ای را به عنوان مشاور خود در مورد ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال و همچنین فناوری بلاک چین منصوب کرده بود.

پی پال اولین گام خود را با ارائه ارزهای دیجیتال در اتحادیه اروپا (EU) برداشته و لوکزامبورگ را به عنوان نقطه ورود خود انتخاب کرده است. در روزهای آینده، مشتریان PayPal در این شهر محصور در خشکی می توانند دارایی های دیجیتال را در حساب های PayPal مربوطه خود خریداری، بفروشند و ذخیره کنند. کاربران می توانند این وظایف را از طریق اپلیکیشن موبایل و همچنین از طریق مرورگر انجام دهند. در بازار جدید خود، حداقل مبلغی که پی پال به کاربران اجازه می دهد تا با آن ارزهای رمزنگاری شده خریداری کنند، 1 یورو (تقریباً 85 روپیه) است.