چرا گوگل بخشی از پاداش پایان سال کارمندان را به تاخیر می اندازد؟

آلفابت تا کنون اعلام کرده است که بر روی بیش از 200 کارمند در بخش علوم بهداشتی خود تاثیر گذاشته است، حتی در شرایطی که شرکت‌های مشابه Amazon.com، Meta Platforms و مایکروسافت هزاران کارمند را رها کرده‌اند.

این غول موتور جستجو روز پنجشنبه اعلام کرد گوگل بخشی از پاداش پایان سال کارکنان خود را به عنوان بخشی از انتقال به سیستم مدیریت عملکرد جدید به تعویق می اندازد.

این شرکت همچنین در بحبوحه فروش ناامیدکننده تبلیغات تحت فشار است و تبلیغ‌کنندگان در مواجهه با رکود اقتصادی هزینه‌های خود را کاهش می‌دهند.

بر اساس گزارش CNBC که برای اولین بار این داستان را گزارش کرد، پاداش پیش پرداخت در ژانویه و 20 درصد باقیمانده در ماه مارس یا آوریل پرداخت خواهد شد و به گوگل کمک می کند تا هزینه ها را به سه ماهه بعدی تقسیم کند. این گزارش افزوده است که تمام پاداش ها از سال آینده به بعد در ماه مارس پرداخت می شود.

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

هفته گذشته، گوگل، مدیر کسب و کارهای ابری بین المللی خود، آدایر فاکس مارتین، را به عنوان بخشی از مدل عملیاتی rejig معرفی کرد تا نقش فروش بالایی را بر عهده بگیرد. یک سخنگوی در آن زمان گفت، کریستن کلیپ هاوس، رئیس واحد Google Cloud در قاره آمریکا، شرکت را ترک کرد.

این تغییر زمانی رخ داد که رشد در صنعت نرم‌افزار و خدمات ابری کاهش یافت زیرا مشتریان به دنبال کاهش هزینه‌ها و بهینه‌سازی هزینه‌های خود برای خدمات ابری بودند.

این توسعه در بحبوحه تلاش‌های شرکت‌های فناوری برای محدود کردن هزینه‌ها در بحبوحه کاهش گسترده‌تر تقاضا و وخامت شرایط اقتصادی صورت می‌گیرد.

یک سخنگوی به رویترز گفت که این شرکت در ابتدا 80 درصد پاداش به کارمندان واجد شرایط پرداخت می کند و مابقی را در ماه های بعد می پردازد و افزود که این اقدام سال گذشته به کارکنان ابلاغ شده است.

این شرکت گفت که انتصاب فاکس مارتین “یکپارچه سازی سازمان جهانی عرضه به بازار” است و این نقش بر تمام فروش جهانی و همچنین خدمات و پشتیبانی متمرکز خواهد بود. اطلاعات قبلاً از خروج کلیپ هاوس خبر داده بود.

گوگل معمولاً در ماه اول سال پاداش های کامل را پرداخت می کند.