چشم انداز نزولی بیت کوین و اتر به رغم سقوط گسترده پس از سقوط FTX

در صرافی های جهانی مانند CoinMarketCap، Coinbase و Binance قیمت بیت کوین 16630 دلار (تقریباً 13.5 میلیون روپیه) است در حالی که داده های CoinGecko نشان می دهد که ارزش بیت کوین اکنون 2.3 درصد کمتر از قیمتی است که چهارشنبه گذشته بود.

اتر، بزرگترین نشانه قراردادهای هوشمند، پس از یک نمایش ضعیف دیگر برای شروع هفته، کمی افزایش قیمت داشت. اتر در حال حاضر تقریباً 5.61 درصد در 24 ساعت گذشته در سراسر مبادلات جهانی افزایش یافته است. در همین حال در صرافی های هند، اتریوم 1268 دلار (تقریبا 1.03 لک) ارزش دارد که در روز گذشته 3.53 درصد افزایش یافته است.

Polygon، BNB، Cosmos، Chainlink، Cardano، Uniswap، Solana، Polkadot، Avalanche و Monero همگی افزایش‌های عمده‌ای را در روز ثبت کردند در حالی که TRON، زیان‌های جزئی را در 24 ساعت گذشته ثبت کرد.

قیمت بیت کوین به سرعت بهبود یافت و پس از اینکه پلتفرم تجاری Genesis شایعه سقوط بعدی را پس از سقوط تکان دهنده FTX در 16 نوامبر کم اهمیت جلوه داد، به بالای سطح 16000 دلار (تقریباً 13 میلیون روپیه) رسید. روند صعودی را آغاز کرد، اما به سطح 17000 دلاری (تقریباً 13.8 لک) از نظر روانی نزدیکتر است. بیت کوین در 24 ساعت گذشته نزدیک به 4.42 درصد افزایش یافته است و قیمت آن در حال حاضر حدود 16630 دلار (تقریباً 13.5 میلیون روپیه) در سراسر صرافی های جهانی است در حالی که صرافی های هندی مانند CoinDCX بیت کوین را 17618 دلار (تقریباً 14.3 میلیون روپیه) ارزیابی می کنند. 0.59 درصد بالاتر از ارزش دارایی های رمزنگاری شده در اوایل سه شنبه.

جدا از افزایش انباشت نهنگ، منحنی رشد آدرس‌های فعال پایین‌ترین سطح را ایجاد می‌کند به این معنی که رشد شبکه در مسیر رشد طولانی‌مدت ثابتی قرار دارد که با پذیرش کلی به کمک راه‌حل‌های لایه ۲ که در بالای زنجیره ساخته شده‌اند، تقویت می‌شود. شبکه لایتنینگ که با کسب و کارهای کوچک و بزرگ به طور یکسان برای تسهیل پرداخت‌های فوری در تمام ساعات شبانه روز با بیت کوین به عنوان زیرساخت اصلی همکاری کرده است.»


ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال گجت 360 نشان می‌دهد که اکثر آلت‌کوین‌های بزرگ نیز با افزایش 4.25 درصدی ارزش بازار جهانی ارز دیجیتال در روز گذشته، شاهد افزایش ارزش بودند.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

تیم تحقیقاتی CoinDCX در گزارشی می‌گوید: دارندگان بلندمدت بیت‌کوین علیرغم مواجهه با برخی از بالاترین زیان‌های تصوری غیرقابل تحقق تاریخی، دارایی‌های خود را دو برابر می‌کنند. بیانیه به اشتراک گذاشته شده با Gadgets 360.

Dogecoin و Shiba Inu نیز توانستند در مقیاس سبز ظاهر شوند. ارزش دوج کوین پس از افزایش بیش از 10.42 درصدی ارزش در 24 ساعت گذشته، در حال حاضر 0.08 دلار (تقریباً 6.65 روپیه) است، در حالی که ارزش شیبا اینو 0.000009 دلار (تقریباً 0.000735 روپیه) است که 6.61 درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.