چند ضلعی که توسط والت دیزنی برای شرکت در برنامه شتاب دهنده آن انتخاب شده است: معنی آن چیست


راهکار مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم Polygon یکی از شش شرکتی است که امسال در برنامه شتاب‌دهنده دیزنی شرکت خواهد کرد. این برنامه شاهد ارائه راهنمایی های دیزنی از تیم رهبری خود و ارائه یک مربی اختصاصی است. هر شرکت کننده همچنین در یک روز نمایشی در استودیو والت دیزنی در بربنک، کالیفرنیا شرکت خواهد کرد. رایان وات، مدیر عامل استودیو Polygon، خاطرنشان کرد که Polygon “تنها بلاک چین انتخاب شده” برای شرکت در برنامه بود. او افزود که این «حکایت زیادی از کار انجام شده دارد [at Polygon]و اینکه ما به عنوان یک شرکت به کجا خواهیم رفت.”

Polygon علاوه بر اینکه تنها بلاک چین انتخاب شده است، به تنهایی یک پروژه بلاک چین پیشرو است. توکن MATIC این شرکت در حال حاضر شانزدهمین ارز دیجیتال بزرگ در بازار است و ارزش بازار آن 5.17 میلیارد دلار (تقریباً 41385 کرور) است.

دیزنی نگفت که چرا به Polygon علاقه مند است، اما توجه خود را به ویژگی های وب 3 جلب کرد – بطور ضمنی، توانایی آن در یکپارچه سازی تراکنش های ارزهای دیجیتال با برنامه های کاربردی وب.

دو شرکت دیگر مرتبط با بلاک چین انتخاب شدند. Flickplay، یک پلت فرم رسانه اجتماعی برای NFT های ویدئویی، و Lockerverse، یک پلت فرم تجارت الکترونیک آنلاین که علائم تجاری مرتبط با NFT را ثبت کرده است، نیز در شتاب دهنده شرکت خواهند کرد.

اگرچه هیچ نشانه ای وجود ندارد که این تلاش ها به یک رابطه پایدار تبدیل شوند، دیزنی به وضوح به NFT ها علاقه مند است. این شرکت از سال 2021 چندین خط NFT را با مشارکت بازار کلکسیونی دیجیتال Veve منتشر کرده است.

بعلاوه، باب ایگر، مدیرعامل سابق دیزنی، پیشنهاد کرده است که NFTها به دلیل تعداد زیادی از ویژگی‌های فکری، پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای دیزنی دارند.

دیزنی می گوید برای شرکت کنندگان سرمایه سرمایه گذاری، دسترسی به فضای کار مشترک در پردیس خلاق غول سرگرمی در لس آنجلس، و پشتیبانی و راهنمایی مربیان از سوی مدیران، کارآفرینان، سرمایه گذاران و رهبران تجاری دیزنی در زمینه های سرگرمی و فناوری فراهم می شود.

شتابدهنده برای استارت‌آپ‌های دارای پشتوانه سرمایه‌گذاری و در مرحله رشد با چشم‌اندازی برای تأثیرگذاری بر آینده فناوری و سرگرمی باز است.






منبع