چگونه اژدهای خود را بازسازی کنیم: میسون تیمز، نیکو پارکر برای بازی هیکاپ و آسترید

این استودیو تاریخ اکران این فیلم را 14 مارس 2025 تعیین کرده است. مجموعه فیلم «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» بر اساس کتاب‌های کرسیدا کاول، به دنبال دوستی منحصربه‌فرد بین یک پسر جوان و ترسو وایکینگ به نام هیکاپ (با صدای جی باروچل) و بی دندان، اژدهایی زخمی که او از او پرستاری می‌کند، به سلامتی می‌پردازد.

صداپیشگان نیز شامل جرارد باتلر، کریگ فرگوسن، آمریکا فررا، جونا هیل، کریستوفر مینتز پلاس، تی جی میلر و کریستن ویگ بودند. بازسازی لایو اکشن فیلم در فوریه 2023 تایید شد. در حالی که در آن زمان انتخاب بازیگران هنوز در حال انجام بود، دین دبلویس قبلاً نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم آینده را تایید کرده بود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این فرنچایز که در سال 2010 با «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» آغاز شد، تلاش سکسکه و بی دندان برای مبارزه با تعصب بشریت علیه اژدهاها، درد ناشی از غلبه بر از دست دادن والدین و عشق اول را شرح داد. دبلوا اولین فیلم را با کریس سندرز نوشت و کارگردانی کرد. این فیلمساز بعداً دو دنباله را کارگردانی کرد که در سال‌های 2014 و 2019 منتشر شد.

یونیورسال پیکچرز بازیگران اصلی خود را برای این فیلم لایو اکشن بر اساس سه گانه انیمیشن محبوب این استودیو “چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم” پیدا کرد. به گزارش پایگاه خبری سرگرمی هالیوود ریپورتر، میسون تیمز که بیشتر برای بازی در فیلم ترسناک یونیورسال به نام «تلفن سیاه» شناخته می شود، نقش شخصیت اصلی هیکاپ را بازی خواهد کرد. نیکو پارکر که در سریال پرطرفدار شبکه HBO با نام «آخرین ما» حضور داشت، نقش آسترید را در این فیلم که توسط دین دبلوا، کارگردان سه گانه اصلی انیمیشن برعهده خواهد داشت، تشریح خواهد کرد.