کاربران آبی توییتر به زودی می توانند “نشان شرم” را در میان ترولینگ های سنگین پنهان کنند

به منظور ارائه ویژگی‌ها و مزایای ویژه فقط به مشترکین پولی، توییتر تصمیم گرفته است که تیک‌های آبی را که پس از تأیید قانونی قبل از ورود ماسک به تصویر صادر شده بود، پس بگیرد.

بنابراین مطمئن باشید که من این حق را دارم: توییتر چک های قدیمی را حذف می کند، به معنی چک آبی = زیر پرداخت شده. اما چک های پرداخت شده به طور انبوه مورد تمسخر قرار گرفته اند، بنابراین تویوتا در حال کار بر روی گزینه پنهان کردن چک است. به این معنی که آن کاربران در اصل 8 دلار برای شرم مخفیانه می پردازند؟ https://t.co/SE1IuhKJKb

– خزه فرزندخوانده گربه جدید (@Nyarlathojeff) 24 مارس 2023

در حال حاضر، توییتر به طور رسمی جزئیات مربوط به راه اندازی این ویژگی را فاش نکرده است.

این شرکت قصد دارد اشتراک توییتر آبی را با ویژگی‌های بیشتر بارگیری کند تا خرید را برای مردم جذاب کند.

پالوزی تصویری از این ویژگی را که در حال حاضر در مرحله آزمایشی به نظر می‌رسد، با دنبال‌کنندگانش در پلتفرم میکروبلاگینگ به اشتراک گذاشت.

صرف نظر از اینکه کاربران چه چیزی را انتخاب می‌کنند، انتظار می‌رود همه کاربران آبی توییتر همچنان بتوانند از ویژگی‌های ویژه‌ای که با تیک آبی همراه است، از جمله توییت‌های طولانی‌تر و گزینه ویرایش پست‌های منتشر شده، استفاده کنند.

توییتر ممکن است در حال آزمایش گزینه‌ای باشد که به خریداران تیک آبی خود اجازه می‌دهد علامت‌های تأیید خود را نمایش دهند یا آن را پنهان کنند. همانطور که توییتر برای حذف تیک‌های آبی قدیمی از اول آوریل آماده می‌شود، ویژگی‌های سفارشی‌سازی نمایه بیشتری را برای افرادی که برای دریافت تیک آبی خود به عنوان بخشی از طرح آبی توییتر پول پرداخت کرده‌اند، ارائه می‌کند. توییتر تحت رهبری مدیر عامل خود ایلان ماسک، سال گذشته عرضه کنه های آبی را برای فروش آغاز کرد.

علامت چک آبی – که قبلاً برای حساب‌های تایید شده سیاستمداران، شخصیت‌های مشهور، روزنامه‌نگاران و سایر شخصیت‌های عمومی رایگان بود – سال گذشته برای افزایش درآمد توییتر به فروش رفت.

خرید تیک آبی در توییتر 100 میلیون تومان هزینه دارد. 900 در ماه در هند. در ایالات متحده، قیمت آن 8 دلار (تقریبا 660 روپیه) به صورت ماهانه است.

این همچنین می تواند کاربران پولی توییتر را از ترول سنگینی که برای خرید یک نشان تأیید در راه است نجات دهد. برخی حتی تیک نمادین آبی توییتر را “نشان شرم” نامیده اند.





منبع