کاربران تلفن های هوشمند 5G مایل به پرداخت حداکثر 45 درصد برای ارتقاء هستند: مطالعه

ستی گفت: «تجارب نوآورانه بیشتری باید برای برآورده کردن انتظارات کاربران اولیه برای کسب درآمد موفقیت آمیز از 5G جمع آوری شود.

ستی با اشاره به میانگین جهانی حق بیمه 5G که تمایل به افزایش قیمت ARPU را دارد، گفت: «این امر حق بیمه را تا 35 درصد دیگر افزایش می‌دهد و در نتیجه کل حق بیمه را در حدود 45 درصد افزایش می‌دهد، که نوعی ارتقای ARPU بسیار خوب است، و ما فکر نمی‌کنیم که این غیرممکن باشد.» بین 20 تا 40 درصد است.


امروزه خرید یک گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه معمولاً به این معنی است که در نهایت “مالیات 5G” پرداخت می کنید. این برای کسانی که به دنبال دسترسی به شبکه های 5G به محض راه اندازی هستند چه معنایی دارد؟ در قسمت این هفته بدانید. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

گزارش “وعده 5G” در هند توسط Ericsson ConsumerLab، در سه ماهه دوم سال جاری انجام شد و نظرات 300 میلیون کاربر روزانه تلفن هوشمند در شهری هند را منعکس می کند. این گزارش به بینش‌های کلیدی اشاره می‌کند که باعث جذب 5G در هند می‌شود.

در دو سال گذشته، هند شاهد افزایش سه برابری کاربران گوشی‌های هوشمند که دارای گوشی 5G بوده‌اند، بوده است. این مطالعه نشان می‌دهد که بیش از 100 میلیون کاربر با گوشی‌های هوشمند آماده 5G در سال 2023 مایل به ارتقاء به اشتراک 5G هستند در حالی که بیش از نیمی از در گزارش سازنده تجهیزات مخابراتی سوئدی آمده است که آنها در 12 ماه آینده آماده ارتقاء به یک طرح سطح داده بالاتر هستند.

این نظرسنجی نشان داد: «این کاربران حتی حاضرند 45 درصد حق بیمه را برای طرحی همراه با تجربیات جدید بپردازند، مشروط بر اینکه انتظاراتشان برآورده شود».

با این حال، عملکرد شبکه 5G محرکی برای وفاداری خواهد بود، و در میان کسانی که قصد ارتقاء به 5G را دارند، حدود 36 درصد قصد دارند زمانی که در دسترس است به بهترین ارائه دهنده شبکه 5G مراجعه کنند.

قابل ذکر است، قصد ارتقاء به 5G در شهری هند دو برابر بیشتر از همتایان آنها در بازارهایی مانند بریتانیا و ایالات متحده است که در آن 5G قبلاً راه اندازی شده است.

مطالعه اریکسون در روز چهارشنبه اعلام کرد بیش از 100 میلیون کاربر در هند با تلفن‌های هوشمند مجهز به 5G می‌خواهند در سال 2023 به شبکه 5G ارتقا دهند و بسیاری از آنها مایلند تا 45 درصد حق بیمه بپردازند.

حدود 60 درصد از کاربران اولیه که قبلاً یک تلفن با قابلیت 5G دارند، انتظار برنامه‌های نوآورانه جدیدی را دارند که جذاب‌تر از پوشش بهتر در نظر گرفته می‌شوند.

به گفته اریکسون، بسیاری از مصرف‌کنندگانی که مورد بررسی قرار گرفتند، تمایل به پرداخت حدود 10 درصد حق بیمه برای اتصال 5G را نشان دادند، اما به گفته اریکسون، زمانی که حداقل سه سرویس مختلف در کنار طرح 5G قرار گیرند، افزایش بیشتری در حق بیمه ایجاد می‌شود.

این نظرسنجی اهمیت دارد زیرا شمارش معکوس برای در دسترس بودن خدمات 5G در هند، دومین بازار بزرگ گوشی های هوشمند جهان پس از چین، آغاز شده است. مطالعه اریکسون حاکی از پتانسیل افزایش درآمدزایی سودآور و ARPU «بسیار خوب» (متوسط ​​درآمد هر کاربر) برای مخابرات در کشور است.

انتظار می رود پذیرش 5G با مصرف کنندگان شروع شود و سپس به شرکت ها منتقل شود. این گزارش خاطرنشان کرد که میزان آمادگی مصرف‌کننده 5G در هند بالا است.

جاسمیت ستی، رئیس آزمایشگاه مصرف‌کننده اریکسون، طی یک جلسه توجیهی مجازی گفت که انتقال به 5G فرصتی را برای ارائه‌دهندگان خدمات در هند فراهم می‌کند تا موقعیت خود را در بازار مصرف با تمرکز بر کیفیت و در دسترس بودن 5G تقویت کنند.