کاربران مک‌بوک M1 و M2 در شبکه‌های تجاری با مشکلات اتصال Wi-Fi مواجه هستند


اگر اخیراً با سرعت پایین وای فای یا افت مکرر اتصال اینترنت در مک بوک M1 یا M2 خود در محل کار مواجه شده اید، پس تنها نیستید. گزارشی که اخیراً منتشر شد، شکایات متعددی را در رابطه با مشکلات اتصال Wi-Fi با مک‌بوک‌های سیلیکونی اپل هنگام اتصال به برخی از شبکه‌های اداری شناسایی کرده است. گفته می شود که این مشکل پس از انتشار آپدیت های امنیتی اخیر اپل برای macOS Ventura رخ داده است. یک راه‌حل موقت برای این مشکل وجود دارد و گزارش اشاره می‌کند که اپل در حال کار بر روی یک اصلاح دائمی‌تر است، اگرچه اطلاعاتی درباره زمان عرضه به‌روزرسانی وجود ندارد.

این گزارش از طریق Meter منتشر شده است، یک شرکت فناوری مستقر در سانفرانسیسکو که زیرساخت اینترنت را برای مشاغل فراهم می کند. این شرکت بیان می‌کند که کاربران مک‌بوک M1 و M2 از عملکرد کند اینترنت، قطع شدن اتصالات در طول تماس‌های زوم و از دست دادن کلا اتصال Wi-Fi هنگام استفاده از شبکه‌های Wi-Fi اداری خاص شکایت کرده‌اند.

این مشکل توسط چندین فروشنده وای‌فای برای سازمان‌ها و همچنین مؤسسات آموزشی مانند UCLA در ایالات متحده گزارش شده است، طبق این گزارش، این مشکل به رابط AWDL اپل (پیوند مستقیم بی‌سیم اپل) مربوط می‌شود. که برای ویژگی هایی مانند AirDrop و AirPlay استفاده می شود.

این شرکت بیان می‌کند که بروز این مشکلات با به‌روزرسانی‌های اخیر macOS و iOS به ترتیب در 24 اکتبر و 9 نوامبر مرتبط است که به نظر می‌رسد با فعال شدن AWDL در اتصال Wi-Fi اختلال ایجاد می‌کنند. Meter بیان می کند که به نظر می رسد مدل های مک بوک پرو M1 و M2 بدترین آسیب را دیده باشند. به نظر می رسد که غیرفعال کردن AWDL بهبود فوری در عملکرد Wi-Fi داشته باشد و Meter مراحل لازم برای انجام این کار را در گزارش خود بیان کرده است.

این شرکت همچنین بیان می کند که بعید است در خانه با این مشکل مواجه شوید، زیرا تقاضا برای رادیو Wi-Fi مک بوک شما به اندازه برخی تنظیمات تجاری استرس زا نیست. امیدواریم در به‌روزرسانی آینده راه‌حل دائمی‌تری از اپل داشته باشیم.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Coinbase افزایش 66 درصدی درخواست‌های آژانس‌های تحقیقاتی جهانی در سال 2022 را ثبت کرد: همه جزئیات

ویدیوی برگزیده روز

راهنمای مبتدیان برای کیت های بازی





منبع