کاربران Samsung Galaxy S21 FE در هند به‌روزرسانی One UI 5 مبتنی بر Android 13 را دریافت می‌کنند: گزارش


بر اساس گزارشی که منتشر شده، دارندگان Samsung Galaxy S21 FE در هند بالاخره به‌روزرسانی اندروید 13 را با رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ دریافت می‌کنند. آخرین نسخه سیستم عامل اندروید گوگل اکنون برای گوشی های هوشمند این کشور عرضه می شود. سری Galaxy S21 سامسونگ قبلاً این به‌روزرسانی را دریافت کرده بود در حالی که گوشی‌های Galaxy S21 ‘Fan Edition’ در هند هنوز بر روی One UI 4 که مبتنی بر اندروید 12 است اجرا می‌شد. تنها چند ماه پس از آن که گوگل به‌روزرسانی را برای گوشی‌های هوشمند پیکسل خود عرضه کرد.

طبق گزارش SamMobile، به‌روزرسانی One UI 5.0 با نسخه میان‌افزار G990EXXU3DVK4 ارائه می‌شود، اما شامل وصله امنیتی نوامبر 2022 نیست. نسخه بین المللی Galaxy S21 FE قبلاً این به روز رسانی را ماه گذشته دریافت کرده بود و اکنون کاربران هندی نیز می توانند تجربه اندروید 13 را دریافت کنند.

این به روز رسانی چند روز پس از آن صورت می گیرد که چندین گوشی هوشمند در سری گلکسی A و سری گلکسی M از نسخه جدید اندروید 13 برخوردار شدند. با این حال، گزارش SamMobile می افزاید، با این حال، کاربران Samsung Galaxy S21 FE در کانادا، چین و ایالات متحده باید مدتی برای به روز رسانی One UI 5.0 صبر کنند.

کاربران سامسونگ یک نسخه سفارشی از جدیدترین پیشنهاد اندروید را دریافت خواهند کرد که مجموعه ای از ویژگی های جدید را به عنوان بخشی از بسته ارائه می کند. علاوه بر افزایش عملکرد، One UI 5.0 همچنین دارای صفحه قفل بازطراحی شده، ژست‌های حرکتی جدید و نمادهای جدید برنامه است. کاربران گلکسی S21 FE می توانند به آن مراجعه کنند تنظیمات > به روز رسانی نرم افزار > دانلود و نصب برای دریافت به‌روزرسانی One UI 5.0.

قابل ذکر است که سری گلکسی S21 (S21، S21+ و S21 Ultra) به‌روزرسانی اندروید 13 را به همراه وصله امنیتی نوامبر 2022 در ماه گذشته دریافت کردند. این به روز رسانی برای گوشی های هوشمند گلکسی نوت 20 و سری گلکسی اس 20 نیز تمدید شد.

سامسونگ متعهد است که به‌روزرسانی One UI 5.0 را برای دستگاه‌های واجد شرایط خود از سری Galaxy S، سری Galaxy Note، سری Galaxy Z و سری Galaxy A ارائه کند. چندین مدل از سری مقرون به صرفه Galaxy M قبلاً با همین رفتار مواجه شده اند.

Galaxy S21 FE در ژانویه 2022 با One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 راه اندازی شد. سامسونگ به طور رسمی از One UI 5.0 در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ (SDC) در ماه اکتبر رونمایی کرد و سیستم عامل جدید را برای اولین بار به سری گوشی های گلکسی S22 خود آورد. غول فناوری کره جنوبی وعده به روز رسانی نرم افزار را برای چهار سال داده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع