کارشناس دزدی دریایی سلاح سازی سریع ارائه دهندگان ویدیوی قانونی را می بیند

تبلیغات

استراتژی‌های خدمات همه‌کانالی خود را با بینش‌های مبتنی بر داده تقویت کنید.

«ارائه‌دهندگان خدمات نمی‌توانند یک کاربر قانونی پرداخت‌کننده را از مشتری که از یک جریان ویدیویی ربوده شده متصل می‌شود، تعیین کنند. کاربران اغلب حتی نمی دانند که از خدمات دزدان دریایی استفاده می کنند.

دو طرح دیگر

اشکنازی تکامل دزدی دریایی دیجیتال را یک پیشرفت جالب می داند. مجرمان سوء استفاده‌های اشتراک‌گذاری فایل را به فناوری‌های جدید پیشرفته منتقل کردند و یاد گرفتند تکنیک‌ها را در طول مسیر برای تبدیل شدن به دزدان دریایی محتوای امروزی تنظیم کنند.

Verimatrix یک شرکت امنیت سایبری مستقر در کالیفرنیا، با دفاتری در اروپا است که جریان برنامه ها و ترافیک وب سایت را ردیابی می کند. ماموریت دوگانه آن محافظت از برنامه های کاربردی سازمانی در تلفن های همراه و ارائه خدمات ضد دزدی دریایی به مشاغل است.

روش دوم کسب درآمد از این طریق است که مشترکین مجبورند برنامه هایی را نصب کنند که آنها را به CDN متصل می کند. آنها ناآگاهانه به برنامه مجوزهایی می دهند که اپراتورهای دزدان دریایی را قادر می سازد اطلاعات شخصی آنها را بگیرند.

«بسیار دشوار است که میزان دزدی دریایی را تعیین کنیم. اشکنازی به TechNewsWorld گفت، اما بسیار گسترده تر از آن چیزی است که مردم فکر می کنند.

کاهش دزدی دریایی ویدیویی

این عملیات دزدی دیجیتال در فضای محتوای ویدیویی در حال گسترش است. سلاح‌سازی جدید آن برای خرده‌فروشان و تبلیغ‌کنندگان قانونی مضر است و تهدیدی فزاینده برای هالیوود و بخش‌های دیگر، مانند ورزش و سرگرمی است.

«اگر بتوانیم گرفتن اطلاعات مشترکان را برای دزدان دریایی دشوارتر کنیم و آنها را مجبور کنیم که پول بیشتری برای ادامه فعالیت خود خرج کنند، آنها پول کافی نخواهند داشت. سپس آنها به دنبال مشتریان ما نمی روند.

دفاع سایبری تخصصی از شرکت های خودروسازی، بانک ها و شرکت ها در برابر از دست دادن داده ها از طریق برنامه هایشان محافظت می کند. اشکنازی خاطرنشان کرد: پایگاه مشتری در مجموع حدود 300 مشتری در سراسر جهان دارد.

دیدگاه خودی

دزدان دریایی در حال جمع آوری محتوایی هستند که از تامین کنندگان مختلف می آید. آنها یک فروشگاه ویدئویی یک مرحله ای با تجربه بسیار خوب ارائه می دهند. او افزود که این در حال تبدیل شدن به یک تجارت بسیار پرسود است.

کسب درآمد از تحویل ویدیوی هک شده

به عنوان مثال، فرض کنید دفاع سایبری می تواند اتصالات شبکه تحویل غیرقانونی را پس از 10 دقیقه قطع کند. اشکنازی توضیح داد که در این صورت، کاربران غیرقانونی دزدان دریایی نمی توانند رویداد ورزشی را که برای آن پول پرداخت کرده اند تماشا کنند.

ارائه دهندگان محتوای خلاق از یک شبکه تحویل محتوا (CDN) از سرورهای متصل به هم استفاده می کنند تا سرعت بارگذاری صفحه وب را برای برنامه های کاربردی با داده های سنگین افزایش دهند. توزیع کننده محتوای قانونی تمام هزینه آماده سازی محتوا را برای سرویس های استریم و ابری می پردازد. دزدان دریایی محتوا مجبور نیستند برای تغییر مسیر فیدهای ویدیویی به رسانه های پخش خود کاری انجام دهند.

آساف اشکنازی، مدیر عامل Verimatrix، متخصص امنیت طولانی مدت در صنعت رسانه و سرگرمی، هشدار می‌دهد که این فرآیند مشتریان مشارکت‌کننده را به سلاحی تبدیل می‌کند که می‌تواند به طور چشمگیری به سود کسب‌وکارها لطمه بزند و به تعداد مشترکین قانونی کمتری منجر شود.

در این فرآیند، اپراتورها حداکثر جریان نقدی را ایجاد می کنند. آنها می توانند به طور ناگهانی خاموش شوند و دوباره با یک URL جدید راه اندازی شوند. معمولاً کلاهبرداری‌های آن‌ها توسط کاربران قربانی شناسایی نمی‌شوند و کسب‌وکارها از طریق بررسی‌های قانونی حق رجوع کمی دارند.

تبلیغات

استراتژی‌های خدمات همه‌کانالی خود را با بینش‌های مبتنی بر داده تقویت کنید.

«ما شاهد افزایش‌های بزرگ در دو نوع خدمات دزدان دریایی بوده‌ایم. اشکنازی توضیح داد: این عملیات های مخفیانه به راحتی پنهان می شوند زیرا زیرساخت های قابل شناسایی و ردیابی توسط مجریان قانون را ندارند.

تبلیغات

استراتژی‌های خدمات همه‌کانالی خود را با بینش‌های مبتنی بر داده تقویت کنید.

روش اول بسیار ساده است. کسب و کار سرکش به نظر می رسد یک سرویس مشروع خوب درمان شده است. این کلاهبرداری شامل ارائه قیمت اشتراک بسیار پایین‌تر از آنچه خدمات پخش محتوای قانونی است، می‌شود. از آنجایی که سارقان مجبور نیستند برای محتوا به منبع پول پرداخت کنند، همه چیز برای آنها سود است.

در گذشته، این شرکت های سازمان یافته تر بودند که این کار را انجام می دادند. این فعالیت بر روی اشتراک گذاری فایل های زیادی متمرکز بود. بیشتر آن بر روی The Pirate Bay متمرکز بود که در سال 2003 راه اندازی شد اما بیشتر شامل افرادی بود که محتوا را با همسالان خود به اشتراک می گذاشتند.

مدیر عامل شرکت سایبری خاطرنشان کرد که بیشتر رشد فعالیت های ویدئویی غیرقانونی شامل پخش جریانی ورزشی است. برخی از ارائه دهندگان ساختگی کاربران را برای یک دوره کوتاه مدت یا یک سری رویداد خاص فریب می دهند و سپس ناپدید می شوند.

زمانی که ما به سمت استریمینگ رفتیم، دزدان دریایی نقل مکان کردند و به یک گروه بسیار سازماندهی شده تبدیل شدند که خدمات ارائه می کردند. و آنچه ما می بینیم این است که این خدمات بیشتر و بیشتر شبیه خدمات قانونی هستند که تجربه کاربری بهتری نسبت به آنچه ارائه دهندگان قانونی ارائه می دهند ارائه می دهند.

اشکنازی اظهار داشت که وقتی مردم از شبکه اشتراک فایل استفاده می کردند، می دانستند که کار غیرقانونی انجام می دهند. مشترکین فریب خورده شبکه های پخش ویدیوی غیرقانونی امروز حتی نمی دانند که با یک عملیات غیرقانونی سروکار دارند.



منبع

در عوض، Verimatrix خدمات فناوری اختصاصی را توسعه داد که مدل تجاری دزدان دریایی را مختل می کند. هدف از بین بردن سریع یک سرویس سرکش است. در صورت امکان، آنها برای استخراج نفوذ از خطوط لوله تحویل ویدئو کار می کنند.

ما با همکاری با مشتریان خود دریافتیم که ارائه دهنده خدمات قانونی حدود 20 درصد از هزینه های خود را برای پخش محتوا برای دزدان دریایی می پردازد. اشکنازی می گوید، دانستن مقدار دقیق آن دشوار است.

بینشی که اشکنازی در مورد این رویکرد جدید برای دزدی ویدیویی به اشتراک گذاشت، ناشی از کشف غیرمنتظره الگوهای ترافیک دیجیتال در حین نظارت بر شبکه های مشتریان است.