کارل پی می‌گوید هیچ گوشی تلفن 1 برای دریافت به‌روزرسانی بتای اندروید 13 تا پایان سال 2022 وجود ندارد






منبع

برای یادآوری، Nothing Phone 1 در اوایل سال جاری در ماه ژوئیه راه اندازی شد و با سیستم عامل Nothing OS مبتنی بر اندروید 12 به صورت خارج از جعبه اجرا می شد. این شرکت به کاربران خود اطمینان داده است که 3 سال به روز رسانی اندروید و 4 سال وصله امنیتی (هر 2 ماه یکبار) ارائه خواهد کرد.

پی از طریق توییتر اعلام کرد که Nothing قصد ندارد در به‌روزرسانی‌ها به قیمت تجربه کاربر عجله کند. او فاش کرد که این شرکت قصد دارد تا پایان سال نسخه بتای Nothing OS را بر اساس اندروید 13 عرضه کند. هیچ چیز کاربران Phone 1 نمی توانند انتظار ساخت پایداری در اوایل سال 2023 داشته باشند.

هنگامی که Nothing Phone 1 را بررسی کردیم، متوجه شدیم که فاقد bloatware است و به طور پیش‌فرض تنها دارای مجموعه برنامه‌های Google است. هیچ سیستم‌عاملی شامل چندین انیمیشن منحصربه‌فرد نیست و ما دریافتیم که تجربه کلی نرم‌افزار بسیار خوب است.

او در ادامه ادعا کرد که هیچ چیز “به دنبال ایجاد چند تجربه نرم افزاری سرگرم کننده و جالب نیست.” با این حال، جزئیات ویژگی های آینده در به روز رسانی اندروید 13 این شرکت فاش نشده است.

مدیر عامل Nothing، کارل پی، روز چهارشنبه فاش کرد که این شرکت قصد دارد تا پایان سال نسخه بتا سیستم عامل Nothing را بر اساس اندروید 13 عرضه کند. یک گزارش جدید قبلاً فاش کرده بود که این شرکت قصد دارد به‌روزرسانی پایدار اندروید 13 را در نیمه اول سال 2023 منتشر کند. Nothing Phone 1 اولین اقدام این شرکت در بخش گوشی‌های هوشمند است. این گوشی هوشمند در اوایل سال جاری در ماه جولای با سیستم عامل Nothing مبتنی بر اندروید 12 عرضه شد.