کارگردان Jurassic World Dominion به فیلم‌های بیشتری در فرانچایز اشاره می‌کند

نقد و بررسی Jurassic World Dominion: چه چیزی در Dino واقعی در حال انجام است؟

در حالی که Jurassic World Dominion با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه نشد، با عبور از مرز 1 میلیارد دلار (حدود 8157 کرور) تا هفته گذشته، به یک موفقیت در باکس آفیس جهانی تبدیل شد. این دومین فیلم در فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2022 است که پس از فیلم اکشن پرواز به رهبری تام کروز، Top Gun: Maverick، با 1.47 میلیارد دلار (حدود 11991 کرور) فاصله دارد. بر اساس عملکرد باکس آفیس آن، دیدن ادامه حماسه دینو توسط یونیورسال پیکچرز، که از پایه های ترورو ساخته شده است، تعجب آور نخواهد بود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

تروورو در صحبت با Empire گفت که در حالی که پنج فیلم آخر – از جمله سه گانه اصلی استیون اسپیلبرگ – بر اساس دایناسورها ساخته شده بودند، با Jurassic World Dominion، او دنیایی را خلق کرد که در آن انسان ها و خزندگان ماقبل تاریخ در کنار هم زندگی می کردند. به گفته او، این تنها راه پیشروی این فرنچایز بود، «چون ذاتاً غیرقابل حق امتیاز است، احتمالاً باید فقط یک پارک ژوراسیک وجود داشت.» به نظر می رسید این طرح داستانی بهتر از ایجاد سناریوهایی است که در آن شخصیت های اصلی به جزیره دایناسور، جزیره نوبلار، مجبور می شوند.

کارگردان فیلم Jurassic World Dominion کالین تروورو به فیلم های بیشتری در این فرنچایز اشاره می کند. در مصاحبه ای با Empire، این فیلمساز تایید کرد که به عمد بذرهایی را برای کارگردانان آینده کاشته است تا کاوش کنند. او توضیح داد: “من به طور خاص کاری متفاوت از فیلم های دیگر انجام دادم تا DNA فرنچایز را تغییر دهم.” تروورو در هر سه فیلم دنیای ژوراسیک نقش داشت و به عنوان تهیه کننده اجرایی در پادشاهی سقوط کرده در سال 2018 خدمت کرد.

ترورو افزود: «تا زمانی که بازاریابی را دیدم هرگز نمی‌دانستم که این پایان فرنچایز است. «آن بچه‌ها در کاری که انجام می‌دهند درخشان هستند، اما برای من، فکر می‌کنم شاید واضح‌تر باشد اگر می‌گفتند «پایان یک دوره»، برخلاف همه آن‌ها. از آنجا که صرف نظر از رویکرد بدبینانه – البته، آنها می خواهند پول بیشتری به دست آورند، چیزی که دنیای ژوراسیک درباره آن بود – هر روز یک طرفدار دایناسور جدید متولد می شود.

در حالی که Dominion شاهد گنجاندن ستارگان اصلی پارک ژوراسیک – لورا درن، سم نیل و جف گلدبلوم بود – همچنین چهره‌های تازه‌ای از جمله DeWanda Wise، Mamoudou Athie و Dichen Lachman (کربن تغییر یافته) را معرفی کرد. Trevorrow اشاره می‌کند که شخصیت‌های آن‌ها را می‌توان برای داستان‌های آینده در فرنچایز توسعه داد، به لطف ۱۴ دقیقه اضافی موجود در نسخه Extended – که ماه گذشته در دیجیتال، بلو-ری و ۴K UHD منتشر شد. او گفت: “موارد بیشتری در راه است.” با این حال، در هند، Apple TV، YouTube Movies، و BMS Stream فقط نسخه نمایشی فهرست شده را دارند — به مدت 2 ساعت و 27 دقیقه.