کارگزاری کریپتو جنسیس برای جلوگیری از تشکیل پرونده ورشکستگی، حل مشکلات کسب و کار وام دهی کار می کند


پس از گزارش بلومبرگ در روز سه‌شنبه مبنی بر اینکه طلبکاران این شرکت در حال سازمان‌دهی با وکلای بازسازی‌کننده برای جلوگیری از ورشکستگی هستند، کارگزاری ارز دیجیتال جنسیس آمریکا گفت که به دنبال جلوگیری از ورشکستگی است.

در این گزارش با استناد به افراد مطلع از وضعیت، آمده است که شرکت‌های حقوقی Proskauer Rose و Kirkland & Ellis توسط گروه‌های طلبکار که به دنبال اجتناب از وضعیتی شبیه به سقوط سریع صرافی FTX به سمت ورشکستگی هستند، مورد مشورت قرار گرفته‌اند.

یکی از سخنگویان جنسیس گفت: “هدف ما حل و فصل وضعیت فعلی در تجارت وام بدون نیاز به هرگونه پرونده ورشکستگی است.”

نمایندگان Proskauer و K&E بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

درار اسلام، مدیر اجرایی موقت جنسیس، گفت: «ما گفتگوها را با سرمایه گذاران بالقوه و بزرگترین طلبکاران و وام گیرندگان خود از جمله Gemini و DCG آغاز کرده ایم تا بر سر راه حلی توافق کنیم که نقدینگی کلی کسب و کار وام دهی ما را تقویت کرده و نیازهای مشتریان را برطرف کند. مشتریان در نامه ای که رویترز دیده است.

بارون هفته گذشته با استناد به اظهار نظر مدیر کمیسیون اوراق بهادار آلاباما گزارش داد که این گزارش در حالی منتشر می شود که تنظیم کننده های اوراق بهادار دولتی ایالات متحده در حال بررسی Genesis Global Capital به عنوان بخشی از یک تحقیق گسترده در مورد ارتباط شرکت های رمزنگاری هستند.

جنسیس در این نامه گفته است که بانک سرمایه گذاری Moelis & Company “برای ارزیابی بهترین استراتژی ممکن حفظ دارایی و اجرای نقشه راه” استخدام کرده است.

به گفته این شرکت، بازوی وام‌دهی کریپتو کارگزار دارایی‌های دیجیتالی ایالات متحده جنسیس تریدینگ، بازخرید مشتریان را در اوایل ماه جاری به دلیل شکست ناگهانی FTX به حالت تعلیق درآورد، جایی که تجارت مشتقات آن تقریباً 175 میلیون دلار وجوه قفل شده دارد.

بری سیلبرت، مدیر اجرایی ارز دیجیتال در این ماه به سهامداران گفت، شرکت سرمایه‌گذاری دیجیتال، گروه ارز دیجیتال، که مالک Genesis Trading و مدیر دارایی‌های ارزهای دیجیتال Grayscale است، 575 میلیون دلار (تقریباً 4692 کرور) به بازوی وام‌دهنده ارزهای دیجیتال جنسیس بدهکار است.

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

توییتر اجرای سیاست اطلاعات نادرست COVID-19 را متوقف می کند، کارشناسان نسبت به ادعاهای نادرست ابراز نگرانی می کنند

بیت کوین، سود کیسه اتر، آلت کوین اکثریت آشر به سمت سود در آخرین روز نوامبر

ویدیوی برگزیده روز

آیا ارزش ارتقا به Apple TV 4K (Gen 3) را دارد؟





منبع