کاهش قیمت بیت کوین و اتریوم، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در زمستان کریپتو 1.4 درصد کاهش می یابد.

ادامه انتظارات از کاهش سرعت فدرال رزرو در چرخه کوهپیمایی خود، تسکین بسیار مورد نیاز را برای قیمت‌های دارایی «ریسک‌پذیر» به همراه داشت و بازارهای سهام در حال حرکت بودند. شاخص های هند اکنون در بالاترین حد خود معامله می شوند. پارث چاتورودی، رهبر اکوسیستم رمزنگاری، CoinSwitch به گجت 360 گفت: این هفته DOGE بود که درخشش داشت، با افزایش قیمت توکن در طول هفته 25 درصد و ورود به لیست 5 سکه برتر بازار.

بیت کوین در روز جمعه معاملات خود را با کاهش 1.51 درصدی آغاز کرد. قدیمی ترین ارز دیجیتال، در مبادلات ملی و بین المللی، در حدود 16911 دلار (تقریبا 13.7 میلیون روپیه) در نوسان بوده است. همانطور که بایننس، کوین مارکت کپ، و کوین بیس نیز اعلام کردند، بیت کوین با زیان اندک حدود 1.35 درصد وارد عرصه معاملات شد. بخش کریپتو که با کاهش شغل مواجه است، با وجود فصل شادی تعطیلات در گوشه و کنار، روزهای سختی را پشت سر می گذارد. در نمودار قیمت کریپتو، که امروزه عمدتا قرمز است، اکثر آلت کوین ها با ضرر تسویه می کنند.

استیبل کوین هایی مانند USD Coin و Binance USD نیز زیان هایی را ثبت کردند.

CRE8، شاخص دارایی دیجیتال مجازی (کریپتو) با روپیه هند در 7 روز گذشته 2.12 درصد افزایش داشت. ارزش ایندکس در Rs بود. 2427.07 در ساعت 8 صبح، 02 دسامبر 2022. BTC و ETH همچنان برترین دارایی‌ها از نظر ارزش بازار هستند.» Chaturvedi افزود.


اتر برای ثبت ضرر بیت کوین را دنبال کرد. ETH، طبق ردیاب قیمت ارز دیجیتال گجت 360، در حال حاضر پس از افت 1.12 درصدی، با قیمت 1272 دلار (تقریباً 1.03 لک) معامله می شود.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در همین حال، امروز حتی تعداد انگشت شماری از آلتکوین ها سودی نداشتند. مواردی که این کار را کردند عبارتند از Tether، Chainlink، Monero، Near Protocol و Zcash.

ارزش کلی بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته 1.40 درصد کاهش یافت.

داده های CoinMarketCap نشان می دهد که در حال حاضر، ارزش بازار ارزهای دیجیتال به 850 میلیارد دلار (تقریباً 68,93,509 کرور) می رسد.

اینها عبارتند از Binance Coin، Cardano، Polygon، Polkadot، Litecoin و Tron.