کاهش 11 درصدی فروش گوشی های هوشمند هند در سه ماهه سوم 2022. شیائومی با بیشترین سهم بازار پیشتاز است: نقطه مقابل

ویدیوی برگزیده روز

Nothing Ear Stick: خوب، بد و حکم





منبع

همانطور که قبلاً ذکر شد، Vivo جایگاه سوم را به خود اختصاص داد در حالی که Realme در سه ماهه سوم 2022 در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت فناوری چینی Oppo در جایگاه پنجم ایستاد، اگرچه در سه ماهه سوم 2022 نسبت به سال قبل 7 درصد کاهش داشت.

برند لوازم الکترونیکی کره جنوبی سامسونگ در سه ماهه دوم با سهم بازار 18 درصدی قرار گرفت. سامسونگ در سپتامبر امسال برترین برند گوشی هوشمند در هند بود. این شرکت همچنین Rs. 10000- روپیه باند قیمت 20000 که عمدتاً توسط مدل های سری M و سری F گلکسی هدایت می شد. سامسونگ سریعترین برند در حال رشد در میان پنج برند برتر در بخش پریمیوم نیز بود.

یک تحقیق اخیر Counterpoint گزارش داد که محموله گوشی های هوشمند در هند در سه ماهه سوم 2022 با 11 درصد کاهش نسبت به سال قبل مواجه بوده و به بیش از 45 میلیون دستگاه رسیده است. اگرچه فروش سالانه شیائومی 19 درصد کاهش یافت، اما این شرکت چینی توانست با 21 درصد سهم بازار، جایگاه اول را حفظ کند. شیائومی همچنین در سه ماهه سوم سال 2022 برترین برند گوشی‌های هوشمند 5G در هند در بخش‌های پایین‌دستی بود. باند قیمت 20000.

در این سه ماهه همچنین شرکت فناوری آمریکایی اپل به بالاترین سهم خود در بازار هند یعنی 5 درصد رسید. آیفون 13 اولین آیفونی بود که در یک سه ماهه بیشترین فروش گوشی در هند را به خود اختصاص داد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

بر اساس آخرین داده های تحقیقات کانترپوینت، محموله های گوشی های هوشمند هند در سه ماهه سوم 2022 با 11 درصد کاهش نسبت به سال گذشته به بیش از 45 میلیون دستگاه رسیده است. برند چینی لوازم الکترونیکی شیائومی با سهم 21 درصدی فروش، جایگاه اول را در میان سایر برندهای گوشی هوشمند به دست آورد. سامسونگ از نزدیک شیائومی را دنبال کرد و با سهم بازار 18 درصد در جایگاه دوم قرار گرفت. ویوو و ریلمی به ترتیب در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند و پس از اوپو در رده پنجم قرار گرفتند. فروش گوشی های هوشمند هند در سه ماهه سوم 2022 همچنین باعث شد که اپل به بالاترین سهم بازار خود یعنی 5 درصد در بازار هند دست یابد. سه ماهه سوم همچنین اولین باری بود که آیفون (آیفون 13) در صدر رده بندی فروش سه ماهه گوشی های هوشمند هند قرار گرفت.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Oppo Find X6 Pro به صفحه نمایش 6.7 اینچی E6 OLED، مشخصات بیشتر سطح اشاره دارد

تصاحب ایلان ماسک: توییتر هند اعلام کرد که به عنوان بخشی از کاهش مشاغل جهانی شروع به اخراج کارکنان می کند