کتاب کمک درسی ریاضی اول دبستان پایتخت کتاب | ketabko

تمامی افراد به راحتی می توانند محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی آرتی کالا سفارش دهند و با بهترین قیمت و امکان پرداخت بصورت آنلاین و یا ” پرداخت هنگام تحویل کالا ” محصولات خود خرید کتاب کمک درسی اول دبستان را سفارش دهند. در درس علوم تمرین های زیادی مطابق با کتاب درسی قرار گرفته اند تا باعث برانگیخته شدن حس پرسش گری و تحقیق و تحلیل در دانش آموزان شود. در کتاب کار فارسی اول دبستان خیلی سبز روی مهارت های زبان آموزی تاکید ویژه شده. اولین سالِ مدرسه رفتنِ فرزندتان شروع شده و قرار است کودکِ عزیزتان از این به بعد وقت زیادی را در مدرسه برای یادگیری و آموزش سپری کند.

و کتاب های دیگری نظیر کتاب های کار، کتاب های کمک درسی علوم اول دبستان، فارسی و…. که همگی باعث کمک به دانش آموز شما و تسلط کامل بر دروس این پایه می شوند. استفاده از کتب کمک‌درسی مفید و مورد تائید در کنار کتاب درسی می‌تواند به تمرین و تکرار و تقویت روخوانی، رونویسی، جمله نویسی و سایر مهارت‌های نوشتاری دانش‌آموزان کمک کند. به‌منظور آشنایی شما عزیزان با بهترینکتاب‌های کمک‌درسی املا و دیکته اول دبستان، در ادامه به معرفی برخی از این کتب خواهیم پرداخت. استفاده از کتاب‌های کمک‌درسی علوم اول دبستان در گسترش آموزش مفید و کاربردی علوم و تفهیم بهتر مطالب کتاب علوم اول به دانش‌آموزان بسیار مؤثر است. در ادامۀ مطلب شما را برخی از بهترینکتاب‌های کمک‌درسی علوم اول دبستانآشنا خواهیم ساخت.

مقطع تحصیلی

کتاب کمک درسی ریاضی اول دبستان پایتخت کتاب | ketabko

راستی یادت نره نظرات بقیه کاربرها رو هم بخونی؛ حتما توی خرید کتاب کمک درسی خوب بهت کمک می‌کنه. برای این کار شما باید کتاب ها و منابع آموزشی کاربردی و مفیدی را برای این پایه تهیه کنید تا فرزندتان از آن ها کمک بگیرند. در قسمت های قبلی به معرفی بهترین کتاب های آموزشی اول دبستان پرداختیم تا شما با کسب اطلاعات کافی در این زمینه، بتوانید کتاب های مفید و تأثیرگذاری را برای فرزندتان تهیه کنید. اول دبستان، نقطه عطف مهمی برای هر کودک تلقی می‌شود و به‌عنوان اولین پایۀ تحصیلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مهم‌ترین هدف پایه اول ابتدایی، شناخت حروف، کلمات و اعداد، کشف و پرورش استعدادها و کمک به شکل‌گیری شخصیت اجتماعی دانش‌آموزان است.

کتاب‌های کمک‌‌درسی ویژه دانش آموزان مقطع اول ابتدایی

در این پایه دانش آموزان، پنج درس اصلی ریاضی، علوم، فارسی، نگارش و قرآن را باید بخوانند و پشت سر بگذارند که برای هر کدام کتاب های کمک درسی متنوعی وجود دارد. یکی از ابزارهای آموزشی محبوب که بین دانش‌آموزان اول ابتدایی تا دانشجویان مقطع دکتری استفاده می‌شود، کتاب‌های کمک آموزشی هستند. در این مقالۀ آموزشی از استادبانک به معرفی بهترین کتاب های کمک درسی اول ابتدایی در بازار می‌پردازیم. کتاب کار و تمرین ریاضی اول دبستان منتشران مشتمل بر درس‌نامه‌های خلاصه و کاربردی بر اساس کلیه‌ی مباحث کتاب ریاضی اول همراه با سؤالات و تمرین‌های متنوع است. سؤالات کتاب شامل سؤالات استاندارد تشریحی، چهارگزینه‌ای، درست و غلط، انتخاب کنید، جای خالی و … است به‌طوری‌که دانش‌آموزان را با انواع سؤالات آشنا می‌سازد. ساختار، طراحی و استفاده از تصاویر جذاب و رنگی کتاب باعث جذب بیشتر دانش‌آموز به این کتاب می‌شود.

  • این کتاب برای اولین بار دانش‌آموز را با زبان شیرین پارسی آشنا کرده و به او خواندن و نوشتن یاد می‌دهد.
  • اول ابتدایی مهم‌ترین و اصلی‌ترین دوره تحصیلی هر دانش‌آموزی به‌حساب می‌آید؛ چراکه مهم‌ترین مبحث درسی یعنی الفبا و اصول اولیه ریاضی و علوم در این مقطع تحصیلی به دانش آموزان تدریس می‌شود.
  • این سری از کتاب‌های انتشارات گاج در تلاش است با تکنیک‌های روانشناسی، تمرین‌هایی طراحی کند که فهم مفاهیم علوم تجربی را برای دانش‌آموز آسان می‌کند.
  • تصاویر جذاب و رنگارنگ کتاب نظرِ کودک را جلب کرده و حس خوبی منتقل می‌کند.