کریپتو دومین دارایی مالی با بیشترین مالکیت برای زنان پس از پول نقد: گزارش

سال گذشته، بر اساس سه ماهه، کل دارایی‌های کریپتو از 36 درصد به 39 درصد افزایش یافت، علیرغم اینکه صنعت دچار تلاطم‌های بزرگی شده است.

در کنار زنان سرمایه‌گذار، سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی نیز روی واگن کریپتو سوار می‌شوند. دارایی‌های کریپتو توسط سرمایه‌گذاران خرد بین 35 تا 54 سال نیز در سال گذشته ده درصد رشد داشته است.

علیرغم اینکه ارزهای دیجیتال در ماه‌های اخیر در بهترین حالت خود قرار نگرفتند، این بخش از تعداد قابل توجهی از ورودی‌ها استقبال کرد.

افزایش مشارکت زنان در بخش کریپتو، اخیراً توسط صرافی‌های هندی CoinSwitch Kuber و WazirX نیز برجسته و تأیید شده است.

در مورد eToro، در ماه اوت، پلتفرم معاملاتی گتسبی را در تلاش برای گسترش حضور و خدمات رمزنگاری خود در ایالات متحده خریداری کرد. این معامله به مبلغ 50 میلیون دلار (تقریباً 400 کرور) به صورت نقد و سهام عادی نهایی شد.

CoinTelegraph با استناد به گزارش eToro گفت: «کریپتو در جایی موفق می‌شود که بازارهای مالی سنتی گاهی اوقات شکست می‌خورند».

کریپتوکارنسی به عنوان بخشی ظهور کرده است که شروع به جذب سرمایه گذاری از سوی گروه بزرگی از زنان از سراسر جهان کرده است. در گزارشی جدید، eToro اعلام کرده است که ارز دیجیتال پس از پول نقد، دومین دارایی مالی زنان است که بیشترین مالکیت را دارد. در دو سه ماهه آخر سال 2022 – بین ژوئیه و دسامبر – مالکیت زنان از دارایی های ارز دیجیتال از 29 درصد به 34 درصد افزایش یافت. در همین بازه زمانی، سرمایه‌گذاری‌های مردان در کریپتو تنها یک درصد افزایش یافت.

طبق گزارش CoinSwitch، کاربران زن هندی هشت درصد از کل تراکنش‌هایی را که در سال گذشته ثبت کردند، تشکیل می‌دهند.

eToro که مقر آن در تل آویو اسرائیل است، در سال 2007 به عنوان یک شرکت فین‌تک شروع به کار کرد که با تکامل کسب‌وکارش، تمرکز خود را به حوزه کریپتو تغییر داد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

وزیر ایکس در یافته‌های خود مدعی شد که زنان هندی «توکن‌های تراشه آبی» را انتخاب می‌کنند که تصور می‌شود در درازمدت با ارزش نقدینگی بهتر به ارزش‌های بالاتری می‌رسند.

پلتفرم کارگزاری آنلاین اسرائیل، 10000 شرکت کننده از مجموع سیزده کشور را به عنوان بخشی از نظرسنجی Retail Investor Beat خود در اختیار داشت.