کیت اصلاح کننده Dizo با مدت زمان 240 دقیقه، 4 پیوست در هند راه اندازی شد: جزئیات

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

OnePlus Nord 3، Nord Watch، Nord Band، موارد دیگر به زودی در هند معرفی می شود: همه جزئیات

شکایت سونی برای هزاران کرور به دلیل فروش بازی های پلی استیشن گران قیمت





منبع

این باتری 1300 میلی آمپر ساعتی با دوام طولانی دارد که گفته می شود تا 240 دقیقه زمان اجرا را ارائه می دهد که ممکن است برای سه ماه استفاده ایده آل باشد. کیت تریمر دیزو از شارژ سریع USB نوع C با شارژ 10 دقیقه ای پشتیبانی می کند که ادعا می شود تا 15 دقیقه زمان اجرا را ارائه می دهد. علاوه بر این، اعتقاد بر این است که شارژ کامل آن تا 180 دقیقه طول می کشد. همچنین یک نشانگر LED برای پیگیری عمر باتری وجود دارد.

Dizo از Realme Techlife هفته گذشته از کیت Trimmer Dizo برای بازار هند رونمایی کرد. این کیت چند نظافتی 4 در 1 اکنون قرار است از روز سه شنبه در کشور به فروش برسد. این برند ادعا می کند که این ماشین اصلاح می تواند تا 240 دقیقه در هر بار شارژ کار کند. 40 تنظیم طول با دقت 0.5 میلی متر ارائه می دهد. این دستگاه مجهز به تیغه های فولادی ضد زنگ 420 بسیار بادوام است که دارای لبه های گرد برای جلوگیری از آسیب می باشد. علاوه بر این، گفته می شود که تیغه ها خود تیز می شوند تا از کدر شدن آنها پس از استفاده طولانی جلوگیری کنند.

قیمت کیت تریمر دیزو در هند، در دسترس بودن

این یک کیت نظافت 4 در 1 است که دارای چهار ضمیمه – یک شانه 0.5 تا 10 میلی متری، یک شانه 10 تا 20 میلی متری، یک موبر بینی/گوش و یک موبر استاندارد است. کیت تریمر دیزو دارای یک دستگیره کنترلی است که دقت 0.5 میلی متری را با 40 تنظیم طول ارائه می دهد.

کیت تریمر دیزو در هند با قیمت روپیه عرضه خواهد شد. 999. قرار است در 23 آگوست ساعت 12 بعدازظهر IST از طریق Flipkart به فروش برسد.

کیت تریمر دیزو

کیت تریمر دیزو دارای استاندارد IPX5 برای مقاومت در برابر آب است، بنابراین می توان آن را به طور کامل با آب شستشو داد. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که برای سفر مناسب باشد و دارای ویژگی های ایمنی مانند قفل مسافرتی است که از روشن شدن تصادفی ماشین اصلاح جلوگیری می کند. علاوه بر این، ویژگی خاموش شدن خودکار آن پس از 10 دقیقه کار مداوم، به طور خودکار دستگاه را روشن می کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.