گادکاری وزیر اتحادیه: تلفن های همراه باید جایگزین بلیط های چاپ شده شوند، هند باید از فناوری جدید EV استفاده کند

وی همچنین از استارت‌آپ‌های موجود در کشور تمجید کرد و گفت: اینکه 400 استارت‌آپ وجود دارد که در حال تولید خودروهای دو چرخ برقی هستند و محصولات خوبی تولید می‌کنند، واقعاً بازی را تغییر می‌دهد. هیرو، باجاج و تی‌وی‌اس 50 درصد صادرات دارند. تولید آنها.”

گادکاری با بیان اینکه اطمینان کامل دارم که 8 تا 10 میلیون اتوبوس برقی می تواند در کشور تولید شود، گفت: دولت برای 5550 اتوبوس برقی مناقصه گذاشته و نرخ آن 500 میلیون تومان بوده است. 39 در هر کیلومتر برای اتوبوس های غیر AC و روپیه. 41 در هر کیلومتر برای اتوبوس های AC. “هزینه جاری برای اتوبوس های دیزلی BEST 115 روپیه در هر کیلومتر بود.”

گادکاری گفت: باید فناوری جدید خودروهای برقی را بپذیریم و سعی کنیم استفاده از بلیت را پایان دهیم و در عوض از موبایل برای بلیت استفاده کنیم. او در Catalyst 2022، اولین رویداد سالانه StratNewsGlobal صحبت می کرد.

وزیر صنعت گفت: به همین دلیل باید سیاست‌های جدید و مناسب برای آینده برنامه‌ریزی کنیم و اینگونه است که بخش خودرو بخش بسیار مهمی برای اقتصاد است.

وی افزود: این مسئولیت ماست که چگونه واردات را کاهش دهیم و صادرات خود را افزایش دهیم.

گادکاری گفت: خودرو رشد اقتصادی جدیدی به کشور می دهد. “به همین دلیل است که ما باید یک سیاست چشم‌انداز بلندمدت داشته باشیم. ماموریت ما در این وزارتخانه این است که بخش خودرو را در مدت پنج سال به 15 تریلیون روپیه (نزدیک به 12،00،11،900 کرور) تبدیل کنیم. صنعت نیز به خوبی توسعه یافته است.”




منبع

وزیر انرژی گفت: در صورتی که تولیدکننده حجم خروجی ها را افزایش دهد، هزینه تولید باتری های لیتیومی کاهش می یابد.

گادکاری در سخنان خود همچنین تاکید کرد که باید تولید باتری لیتیومی در کشور تشویق شود. او گفت که هزینه تولید این باتری ها مشکلی نیست زیرا زمانی که تولیدکنندگان سطح تولید را افزایش دهند، کاهش می یابد.

نیتین گادکاری وزیر حمل و نقل جاده ای و راهداری با تاکید بر لزوم انطباق با فناوری ها و نوآوری های جدید، پیشنهاد کرد: زمانی فرا می رسد که بلیت های صادر شده برای مسافران حذف و از تلفن همراه به جای آن استفاده شود.

صنعت خودرو یکی از بخش های مهم کشور ما است. وزیر گفت که نخست وزیر نارندرا مودی رویای این را دارد که هند را به یک اقتصاد 5 تریلیون دلاری (تقریباً 4,00,04,000 کرور) تبدیل کند و کشور را به خود وابسته کند یا آتمانیربهار بهارات.

در اتوبوس های لوکس، او گفت که اتوبوس هایی که شهرهای بزرگی مانند دهلی و بمبئی را به هم متصل می کنند، می توانند برقی و دو طبقه باشند. او گفت که دولت از طریق Convergence Energy Services Limited (CESL) یک روپیه هزینه کرده است. مناقصه 5550 کروری برای تهیه 5580 اتوبوس برقی که شامل 130 اتوبوس دو طبقه می شود.