گزارش تصاویر زنده Moto G32 که در وب سایت NCC مشاهده شد، با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود

انتظار می‌رود موتو G32 به زودی عرضه شود زیرا ظاهراً این تلفن هوشمند در وب‌سایت کمیسیون ملی ارتباطات (NCC) مشاهده شده است که جزئیاتی مانند محتوای جعبه تلفن، ظرفیت باتری و پشتیبانی از شارژ سریع را نشان می‌دهد. علاوه بر این، تصاویر زنده از Moto G32 آینده نیز در همین وب سایت مشاهده شده است. لیست NCC نشان می دهد که Moto G32 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی دارد. طبق گزارش، بسته این تلفن همراه با آداپتور برق متناوب، کابل شارژ و هدفون همراه خواهد بود. گفته می شود این گوشی در ماه جاری در هند عرضه خواهد شد.

طبق گزارش MySmartPrice، Moto G32 موتورولا با شماره مدل XT2235-3 در پایگاه داده NCC مشاهده شده است. این لیست نشان می دهد که گوشی هوشمند آینده دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی خواهد بود. گفته می شود بسته این گوشی هوشمند دارای آداپتور AC، کابل شارژ و هدفون است.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که تصاویر زنده از گوشی هوشمند آینده Moto G32 در وب سایت مشاهده شده است که نشان می دهد این گوشی با یک دوربین سه گانه پشتی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و فلاش LED عرضه می شود. تصاویر همچنین آداپتور شارژر سریع 33 واتی، هدفون و کابل USB Type-A به Type-C را در جعبه نشان می‌دهند.

گفته می شود که Moto G32 صفحه نمایش 6.49 اینچی فول اچ دی با نرخ رفرش 120 هرتز و طراحی سوراخ دار ارائه می دهد. گفته می شود که این گوشی از تراشه Qualcomm Snapdragon 680 SoC پشتیبانی می کند و دارای 4 یا 6 گیگابایت رم و همچنین 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی مجهز به دوربین پشتی سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین عکاسی با زاویه دید عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود. علاوه بر این، قرار است سنسور دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را نیز در خود داشته باشد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

بر اساس این گزارش، تصاویر زنده همچنین به وجود درگاه شارژ Type-C، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و بریدگی سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی اشاره می‌کنند.

علاوه بر این، مشخصات این گوشی هوشمند قبلاً اشاره شده بود.

مشخصات Moto G32 (مورد انتظار)

پیش از این، موتورولا Moto G32 نیز ماه گذشته در پایگاه داده کمیسیون ملی پخش و ارتباطات تایلند (NBTC) مشاهده شده بود و نشان می‌داد که این گوشی تنها نسخه 4G LTE با پشتیبانی از شبکه GSM/WCDMA/LTE خواهد بود. طبق فهرست پایگاه داده NBTC، Moto G32 با نام رمز «Devon22» و دارای سه شماره مدل XT2235-1، XT2235-2 و XT2235-3 است. گفته می شود گوشی هوشمند با شماره مدل XT2235-2 در هند عرضه می شود.