گزارش تصویری جعبه گشایی Ultra Samsung Galaxy S23، نمونه های دوربین در مقایسه با Pixel 7 Pro

کاربر توییتر نیز به نظر می رسد برای مقایسه عملکرد دوربین Samsung Galaxy S23 Ultra در شرایط نور کم. در اینجا، به نظر می‌رسد که سامسونگ گلکسی S23 در مقایسه با پیکسل 7 پرو کوتاه‌تر است و اولی تصاویر تیره‌تری نسبت به دومی تولید می‌کند.

کاربر نیز به اشتراک گذاشته شده است عکس‌هایی که قابلیت‌های دوربین زوم Samsung Galaxy S23 Ultra و Google Pixel 7 را با هم مقایسه می‌کنند. در اینجا، حداقل در نگاه اول، به نظر می‌رسد هر دو دوربین تقریباً یکسان عمل می‌کنند.

این کاربر توییتر بعداً سری دیگری از توییت‌ها را به اشتراک گذاشت که به نظر می‌رسید عکس‌های ادعایی گرفته‌شده در گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا را با عکس‌هایی که در گوگل پیکسل 7 پرو گرفته‌اند، مقایسه می‌کردند. گفته می شود این عکس ها با استفاده از دوربین سلفی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا، دوربین عقب در شرایط نور کم و دوربین زوم اختصاصی گوشی هوشمند گرفته شده است که با شرایط مشابه در پیکسل 7 پرو مقایسه می شود.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا در رویداد Galaxy Unpacked 2023 که قرار است در ساعت 23:30 بعد از ظهر به وقت محلی در تاریخ 1 فوریه آغاز شود، توسط سامسونگ معرفی شود. گفته می‌شود که دارای سنسور 12 مگاپیکسلی 3LU برای سلفی و دوربین سه‌گانه پشتی خواهد بود. که می تواند شامل یک سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX564 فوق عریض و یک لنز تله فوتو سونی IMX754 باشد، در حالی که سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی HP2 در سرلوحه آن قرار دارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

اولین از این قبیل توییت، یک عکس سلفی که گفته می شود با دوربین جلوی Samsung Galaxy S23 گرفته شده است با یک عکس سلفی دیگر گرفته شده در Google Pixel 7 Pro مقایسه می شود.

بر اساس گزارش 9to5Google، در توییتی که توسط Tipster Edwards Urbina در توییتر به اشتراک گذاشته شد و اکنون حذف شده است، مدل آینده سامسونگ گلکسی S23 Ultra در حال جعبه‌گشایی با رنگ گل پنبه‌ای دیده می‌شود.

یکی دیگر توییت به نظر می رسد از Edwards Urbina، عکس های ماکرو گرفته شده در Samsung Galaxy S23 Ultra را با عکس های مشابه گرفته شده در Google Pixel 7 Pro مقایسه می کند. در اینجا، به نظر می‌رسد سنسورهای سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا می‌توانند نور بیشتری را ثبت کنند و از این رو تصویری روشن‌تر و پر جنب و جوش‌تر در مقایسه با پیکسل 7 پرو تولید کنند.

انتظار می رود سری گلکسی اس 23 سامسونگ سری پرچمداران آینده سامسونگ باشد که این شرکت قرار است در تاریخ 1 فوریه در رویداد Galaxy Unpacked 2023 از آن رونمایی کند. نمونه‌های دوربین ادعایی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا اکنون در فضای مجازی منتشر شده‌اند و یکی از کاربران توییتر نیز آن‌ها را با عکس‌های گرفته شده از گوگل پیکسل 7 پرو مقایسه کرده است. این فاش شده شامل نمونه عکس‌های دوربین ادعایی اسمارت‌فون پرچم‌دار آینده سامسونگ در شرایط نور کم و عکس‌های گرفته شده با دوربین زوم اختصاصی گوشی هوشمند است.