گزارش: سامسونگ ممکن است روی سنسورهای تصویر نسل بعدی XISOCELL کار کند


طبق گزارش ها، سامسونگ اپلیکیشنی را برای نام تجاری XISO-CELL در کره جنوبی ثبت کرده است که می تواند نسل بعدی سنسورهای دوربین گوشی های هوشمند این مجموعه باشد. این شرکت مدت‌هاست که مجموعه‌ای از حسگرهای دوربین به نام ISOCELL را تولید می‌کند که اولین بار در سال 2014 در Samsung Galaxy S5 ظاهر شد. سامسونگ در ادامه سنسورهای دوربین ISOCELL Plus و ISOCELL 2.0 را به مدل‌های اخیر خود اضافه کرد.

آخرین گزارش مشاهده شده از درخواست شرکت کره جنوبی برای ثبت علامت تجاری نشان می دهد که نسل بعدی سنسورهای تصویر آن با نام تجاری XISOCELL عرضه می شود. با این حال، به غیر از نام تجاری، گزارش جزئیات بیشتری در مورد ویژگی‌های سنسورهای تصویر دوربین نسل خالص سامسونگ نشان نمی‌دهد.

همچنین گفته شده است که سامسونگ در حال کار بر روی یک فناوری تثبیت کننده تصویر با تغییر حسگر است که بسیار شبیه به آنچه در آیفون 12 پرو مکس دیده می شود. سازنده آیفون مستقر در کوپرتینوی کالیفرنیا ادعا می کند که این تکنیک می تواند تصویر را با بیش از 5000 بار در ثانیه تثبیت کند.

با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا نسل بعدی سنسورهای تصویر XISOCELL و فناوری تثبیت کننده تصویر تغییر سنسور شایعه شده در سری پرچمداران آینده سامسونگ S23 وجود خواهند داشت یا خیر.

پیش از این گفته شده بود که سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا از سری گلکسی اس 23 دارای سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

فروش جمعه سیاه 2022: نحوه خرید از هند، همه آنچه که باید بدانید

سقوط FTX: قهرمانان NBA 2022 گلدن استیت واریرز در دعوای کلاسی بر سر شراکت FTX معرفی شدند

ویدیوی برگزیده روز

Defunc Home: Killer Combo of Sound and Style





منبع