گزارش: سری گلکسی اس 23 سامسونگ فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه، سنسور-Shift OIS: گزارش

Tipster Ice Universe (@UniverseIce)، گرفت به توییتر پیشنهاد می‌کند که همه مدل‌های سری گلکسی S23 آینده – Galaxy S23، Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra – ویدیوی 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه (فریم بر ثانیه) ضبط کنند. سلف سری، سری گلکسی اس 22، در عین حال فیلمبرداری 8K را با سرعت 24 فریم در ثانیه ارائه می کرد.

انتظار می رود سری گلکسی اس 23 سامسونگ دارای جدیدترین تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام باشد.

همانطور که در بالا ذکر شد، سری گوشی های هوشمند می توانند در هفته اول فوریه عرضه شوند. با این حال، این شرکت هیچ تاریخی برای عرضه سری گلکسی S23 سامسونگ ارائه نکرده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

سامسونگ سری گلکسی اس 23، که انتظار می‌رود سری گوشی‌های پرچمدار آینده سامسونگ باشد، گزارش شده است که فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه (فریم بر ثانیه) ارائه می‌کند. طبق آخرین نکته، این سری پرچم‌دار ادعایی – که انتظار می‌رود شامل گلکسی S23، گلکسی S23+ و گوشی هوشمند سرآمد Galaxy S23 Ultra با دوربین 200 مگاپیکسلی باشد، فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه را ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود که رونمایی از سری گلکسی S23 در هفته اول فوریه در رویداد Galaxy Unpacked 2023 غول کره‌ای انجام شود.

در همین حال، سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا، که در مورد دوربین 200 مگاپیکسلی مورد انتظار خبرساز شده است، اخیراً نیز در سایت بنچمارک Geekbench مشاهده شد که نشان می‌دهد این گوشی هوشمند می‌تواند به 8 گیگابایت رم مجهز شود و در عین حال امتیاز تک هسته‌ای 1521 را کسب کند. امتیاز چند هسته ای 4689.

گلکسی اس 23 وانیلی دارای باتری 3900 میلی آمپر ساعتی است. طبق گزارش های قبلی، ممکن است در رنگ های بژ، مشکی، سبز و صورتی روشن وارد بازار شود.

در همین حال، شایعات اضافی در مورد قابلیت‌های ثبت تصویر Galaxy S23 توسط Sammobile نشان می‌دهد که این سری می‌تواند OIS تغییر سنسور را ارائه دهد. OIS تغییر سنسور قبلاً در گوشی‌های هوشمندی مانند آیفون 14 پرو اپل وجود داشته است. این ویژگی به لنز گوشی هوشمند اجازه می دهد تا در امتداد محور خود حرکت کند و در نتیجه اشیاء متحرک را در حین ثبت تصاویر و فیلم ها تثبیت کند.