گزارش شده است که دایان آدمو جان، یکی از مجریان برنامه The Sisterhood کناره‌گیری می‌کند، فیلمبرداری آغاز می‌شود

Dune: The Sisterhood اخیراً تراویس فیمل (وایکینگ ها) را در نقش اصلی دزموند هارت اضافه کرده است – تنها شخصیت مردی که در حال حاضر تایید شده است. ایندیرا وارما (بازی تاج و تخت) در نقش ملکه ناتالیا، سارا سوفی بوسنینا، شالوم برون فرانکلین (توریست) در نقش میکائلا، فائولین کانینگهام (مرد شمالی) در نقش خواهر جن، آئویف هیندز در نقش خواهر املین و کلوئه لیا از جمله بازیگران این فیلم هستند. به عنوان لیلا

Dune: The Sisterhood در حال حاضر پنجره انتشار ندارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

سریال اسپین آف HBO Max قبلاً امیلی واتسون (Synecdoche، نیویورک) و شرلی هندرسون (Shirley Henderson) را اضافه کرده بود.هری پاتر فیلم) به ترتیب در نقش والیا هارکونن و تولا هارکونن. این دومین همکاری بین واتسون اصلی و کارگردان رنک است که قبلا روی آن کار کرده بود چرنوبیل مینی سریال — هم اکنون در دیزنی+ هاتستار پخش می شود. Dune: The Sisterhood 10000 سال قبل از وقایع Dune اتفاق می‌افتد و خواهران هارکونن را دنبال می‌کند که در یک عهد زیرزمینی به نام Sisterhood of Rossak درگیر می‌شوند که ذهن و بدن آنها را برای به دست آوردن قدرت‌های ماوراء طبیعی آموزش می‌دهند. این گروه در نهایت به بن گسریت مخفی تبدیل می شود که در فیلم 2021 دیدیم.

کارگردان یوهان رنک در اینستاگرام تایید کرد که فیلمبرداری در Dune: The Sisterhood در بوداپست آغاز شده است – که اتفاقا یکی از مکان‌هایی است که فیلم Dune: Part Two در آن فیلمبرداری می‌شود. در این روز، ما فیلمبرداری Dune: The Sisterhood را برای HBO Max آغاز می کنیم. از طریق دسیسه‌هایی که هزاران سال قبل از داستانی که همه شما می‌دانید اتفاق می‌افتد، به پیمانی می‌رویم که روزی به نام Bene Gesserit نامیده می‌شود. ” علاوه بر کارگردانی خلبان، این گزارش همچنین اشاره می کند که رنک تهیه کننده اجرایی آن خواهد بود.

ماه گذشته، برادران وارنر تاریخ انتشار دنباله Dune را دو هفته جلو انداخت. این فیلم قبلاً با The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes رو به رو شده بود و اکنون در 3 نوامبر 2023 اکران می شود. فیلمبرداری Dune: Part Two در ماه جولای در چندین مکان از جمله بوداپست، ابومصرف آغاز شد. دابی، ایتالیا و اردن. عاقبت تنها چهار روز پس از اکران جهانی قسمت اول روشن شد و تیموتی شالامه، زندایا، ربکا فرگوسن و استلان اسکارسگارد در نقش‌های اصلی بازگشتند.

Dune: The Sisterhood طبق گزارش‌ها، نیمی از مجریان برنامه خود را از دست داده است. طبق آخرین مهلت، دایان آدمو جان (The Haunting of Bly Manor)، که خالق و نویسنده سریال پیش درآمد اسپین آف HBO Max نیز بود، از سمت خود کناره گیری کرد. او به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در کنار دنیس ویلنوو، فیلمساز 2021 Dune و جان اسپایتس، نویسنده آن، همچنان درگیر خلاقیت خواهد بود. در حالی که هیچ دلیلی به صراحت ذکر نشده است، این گزارش خاطرنشان می کند که آدمو جان قبلاً جایگزین اسپایتس برای نقش همبازی شده بود. در حال حاضر، آلیسون شاپکر نویسنده و تهیه کننده کهنه کار تلویزیون به عنوان تنها مجری برنامه Dune: The Sisterhood قوی است.