گزارش شده است که واتس اپ در حال آزمایش به روز رسانی وضعیت صوتی برای iOS بتا: همه جزئیات


واتس‌اپ، اپلیکیشن پیام‌رسانی فوری متعلق به متا، بر روی ویژگی‌ای کار می‌کند که به کاربران iOS اجازه می‌دهد یادداشت‌های صوتی را در به‌روزرسانی‌های وضعیت خود به اشتراک بگذارند. در حال حاضر، کاربران فقط می توانند تصاویر، ویدیوها و لینک ها را در وضعیت WhatsApp خود به اشتراک بگذارند. با این حال، به محض اینکه این ویژگی جدید عرضه شود، کاربران واتس اپ در iOS گزارش می‌دهند که می‌توانند یادداشت‌های صوتی یا کلیپ‌های صوتی را نیز در به‌روزرسانی‌های وضعیت خود در برنامه به اشتراک بگذارند. بر اساس این گزارش، پلتفرم پیام رسان در حال آزمایش این ویژگی در نسخه بتا iOS برای به روز رسانی آتی است.

بر اساس گزارشی که توسط ردیاب توسعه واتس اپ WABetaInfo منتشر شده است، کاربران واتس اپ در iOS می توانند یک یادداشت صوتی تا 30 ثانیه را در کنار متن در به روز رسانی وضعیت خود به اشتراک بگذارند، مشابه آنچه که در حال حاضر می توانند در چت WhatsApp انجام دهند.

این گزارش همچنین یک صفحه نمایش از آن را به اشتراک گذاشته است که به ویژگی آینده اشاره می کند که نماد میکروفون را در پایین وضعیت متن نشان می دهد.

کاربران iOS در واتس اپ باید روی نماد میکروفون کلیک کرده و صدای خود را ضبط کنند تا آن را به عنوان به روز رسانی وضعیت خود آپلود کنند. آنها حتی می توانند متنی را در صورت نیاز به آن اضافه کنند. شایان ذکر است که به روز رسانی وضعیت صدا فقط با افرادی که در تنظیمات حریم خصوصی انتخاب شده اند به اشتراک گذاشته می شود. همچنین، این یادداشت های صوتی همیشه رمزگذاری شده خواهند بود.

نه تنها iOS، بلکه گفته می شود این توانایی در نسخه بتا واتس اپ برای به روز رسانی آینده اندروید نیز در حال آزمایش است. در حال حاضر، این ویژگی هنوز در حال توسعه است، بنابراین خیلی زود است که چیزی بگوییم.

در همین حال، واتس اپ اخیراً نظرسنجی واتس اپ را برای کاربران اندروید و iOS منتشر کرده است. ویژگی نظرسنجی در کنار «Communities» معرفی شد، ویژگی که به کاربران امکان می‌دهد گروه‌های جداگانه را زیر یک چتر برای سازماندهی مکالمات گروهی داشته باشند. نظرسنجی واتس اپ به کاربران امکان می دهد نظرسنجی هایی را در داخل گروه با قابلیت رای دادن ایجاد کنند. فیسبوک مسنجر و تلگرام در حال حاضر به کاربران اجازه می دهند نظرسنجی های گروهی را اضافه کنند. ویژگی نظرسنجی واتس اپ با رمزگذاری سرتاسر محافظت می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

تجارت تحویل غذای آمازون از 29 دسامبر متوقف می شود: گزارش

ویدیوی برگزیده روز

[Sponsored] MSI Raider GE67: پناهگاه گیمرها!





منبع