گزارش شده است که گوگل در حال کار بر روی Fast Pair برای گوشی‌های اندرویدی جدید است، ممکن است در سری گلکسی S23 سامسونگ عرضه شود.

Fast Pair قابلیتی است که بخشی از سرویس‌های Google Play است که به کاربران امکان می‌دهد دستگاه‌های جدیدی مانند هدفون، ساعت‌های هوشمند Wear OS، قلم‌ها، برچسب‌های ردیابی و سایر لوازم جانبی را با یک ضربه به طور خودکار راه‌اندازی، اتصال و جفت کنند. بر. طبق گزارش 9to5Gooogle، ظاهراً ویژگی جفت سریع توسط گوگل به‌روزرسانی شده است تا از راه‌اندازی گوشی‌های هوشمند نزدیک نیز پشتیبانی کند.

با توجه به اینکه تلفن‌های هوشمند اندرویدی نزدیک نیز در Fast Pair پشتیبانی می‌شوند و طبق گزارش‌ها در سری گلکسی S23 سامسونگ قرار می‌گیرند، گوشی‌های هوشمند این سری می‌توانند دستگاه‌های اندرویدی مجاور را شناسایی کنند و از کاربران بخواهند برنامه سوئیچ هوشمند سامسونگ را نصب کنند که به کاربران اجازه می‌دهد داده‌ها را بین دو دستگاه منتقل کنند. بر اساس این گزارش.

ظاهراً ویژگی به روز شده جفت سریع می تواند در سری گوشی های هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ، سامسونگ گلکسی اس 23 به کار گرفته شود. طبق این گزارش، با فعال شدن قابلیت جفت سریع در دستگاه اندرویدی، می‌تواند دستگاه‌های نزدیکی را که با جفت سریع سازگار هستند، از جمله یک گوشی هوشمند اندرویدی دیگر و سایر لوازم جانبی را شناسایی کند. با شناسایی دستگاه خاصی که در این نزدیکی است، این ویژگی به طور خودکار کاربران را به فرآیند هدایت می کند تا مراحل مربوطه را که باید برای انتقال داده ها بین دو دستگاه دنبال شوند، نصب کنند.

این ویژگی می‌تواند فرآیند راه‌اندازی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S23 سامسونگ را آسان‌تر از همیشه کند، اما در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا دستگاه قدیمی‌تر و جدیدتر هر دو به پشتیبانی از ویژگی به‌روز شده جفت سریع نیاز دارند، وجود ندارد.

9to5Google به جزئیات نسخه اخیر برنامه خدمات Google Play دسترسی پیدا کرد که به نظر می رسد نشان می دهد که گوگل در حال آماده شدن برای اولین ویژگی جفت سریع اندروید در سری گلکسی S23 سامسونگ است. این مجموعه کره جنوبی اخیراً پیش رزرو سری گلکسی اس 23 سامسونگ را در هند و چند کشور دیگر آغاز کرده است.

گویا گوگل در حال کار بر روی توانایی راه اندازی یک گوشی اندرویدی از طریق ویژگی Fast Pair این شرکت است. طبق گزارش ها، این قابلیت می تواند روی گوشی هوشمندی با سری گلکسی S23 سامسونگ که انتظار می رود توسط شرکت کره جنوبی در رویداد Galaxy Unpacked 2023 در تاریخ 1 فوریه رونمایی شود، معرفی شود. انتظار می رود سری گوشی های هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ شامل گلکسی سامسونگ وانیلی باشد. مدل های S23، Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که نه گوگل و نه سامسونگ برنامه‌ای برای به‌روزرسانی ویژگی جفت سریع یا گنجاندن چنین ویژگی در سری آینده سامسونگ گلکسی S23 را تأیید نکرده‌اند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع