گزارش: قیمت آبی توییتر برای کاربران وب به ۷ دلار کاهش می‌یابد و مشترکان App Store ۱۱ دلار می‌پردازند

ماسک بعداً با تیم کوک، مدیر اجرایی اپل در دفتر مرکزی این شرکت ملاقات کرد و بعداً در توییتر نوشت که سوء تفاهم در مورد حذف توییتر از اپ استور اپل برطرف شده است.

در این گزارش آمده است که این اقدام احتمالاً یک عقب‌نشینی در برابر کاهش 30 درصدی درآمد اپل از برنامه‌های موجود در سیستم‌عامل خود بوده است، در حالی که قیمت پایین‌تر برای این وب‌سایت احتمالاً کاربران بیشتری را به سمت آن پلتفرم سوق می‌دهد در مقایسه با ثبت نام در آیفون‌هایشان.

توییتر قصد دارد قیمت محصول اشتراک Twitter Blue خود را به ۷ دلار (تقریبا ۶۰۰ روپیه) از ۷.۹۹ دلار (تقریباً ۷۰۰ روپیه) در صورتی که کاربران از طریق وب‌سایت پرداخت کنند، و ۱۱ دلار (تقریباً ۹۰۰ روپیه) در صورتی که این کار را انجام دهند، تغییر دهد. این اطلاعات روز چهارشنبه به نقل از شخصی که در مورد این برنامه ها توضیح داده بود، گزارش داد که برنامه آیفون خود.

این هزینه انتقادات و شکایت‌هایی را از سوی شرکت‌هایی مانند Epic Games، سازنده Fortnite به همراه داشته است، در حالی که نظارت رگولاتورهای جهانی را به خود جلب کرده است.

اشاره ای نکرد که آیا قیمت برای پلتفرم اندروید نیز تغییر خواهد کرد یا خیر.

واشنگتن پست با استناد به یک سند داخلی توییتر گزارش داد، در سه ماهه اول سال 2022، اپل با صرف 48 میلیون دلار (تقریبا 390 کرور) و بیش از 4 درصد از کل درآمد این دوره، برترین تبلیغ کننده در توییتر بود.

این کمیسیون می‌تواند بر تلاش‌های ماسک برای افزایش درآمد اشتراک در توییتر، تا حدی برای جبران فرار تبلیغ‌کنندگان به خاطر نگرانی‌های مربوط به تعدیل محتوا، تاثیر بگذارد.

توییتر و اپل بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ ندادند.

او همچنین یک میم منتشر کرد که نشان می‌داد به جای پرداخت کمیسیون، مایل است با اپل «جنگ» کند.

در میان لیستی از شکایات منتشر شده توسط ماسک، هزینه 30 درصدی اپل از توسعه دهندگان نرم افزار برای خریدهای درون برنامه ای بود.

هفته گذشته، ماسک اپل را متهم کرد که توییتر را از اپ استور خود مسدود می کند، بدون اینکه دلیل آن را بیان کند، در یک سری توییت هایی که همچنین گفته بود تبلیغات در پلت فرم رسانه های اجتماعی را متوقف کرده است.

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع