گزارش قیمت آیفون 14 اپل قبل از معرفی، ممکن است مشابه قیمت عرضه آیفون 13 باشد: گزارش

طبق یک پست وبلاگ کاربر “yeux1122” در Naver (به زبان کره ای) که اولین بار توسط MacRumors مشاهده شد، قیمت آیفون 14 از 799 دلار (تقریبا 63200 روپیه) شروع می شود. شایان ذکر است که آیفون 13 در همین قیمت در شهریور سال گذشته

طبق گزارش‌ها، هر دو مدل غیر پرو از تراشه A15 Bionic سال گذشته بهره می‌برند، اگرچه آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 مکس پرو از تراشه A16 Bionic بهره می‌برند.

طبق گزارش اخیر، آیفون 14 و آیفون 14 مکس بهبودهایی در عملکرد کلی ارائه می دهند زیرا گوشی های هوشمند دارای مودم سلولی جدید و طراحی داخلی جدید هستند.

با توجه به پست وبلاگ، که به نقل از یک موسسه مالی بزرگ نامشخص ایالات متحده است، این تصمیم توسط “مدیران ارشد” اپل با وجود تورم و مشکلات زنجیره تامین در حال انجام گرفته شده است. گفته می شود دلیل این تصمیم رکود در بازار جهانی گوشی های هوشمند و کاهش تقاضا است. گفته می شود که قیمت مدل پایه با وجود عواملی که به طور بالقوه می تواند آنها را افزایش دهد ثابت است. اپل هنوز به طور رسمی جزئیاتی از سری آیفون 14 ادعایی از جمله قیمت را اعلام نکرده است.

بر اساس پست وبلاگی توسط یکی از کاربران در Naver، آیفون 14 می تواند با همان قیمت آیفون 13 در سال گذشته عرضه شود. طبق گزارش‌ها، این تصمیم توسط «مدیران ارشد اپل» با وجود تورم و محدودیت‌های زنجیره تأمین گرفته شده است. طبق گزارش اخیر، آیفون 14 و آیفون 14 مکس – که گفته می شود به جای تراشه A16 Bionic از تراشه A15 Bionic سال گذشته استفاده می کنند – به دلیل مودم سلولی جدید و جدید می توانند عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی داشته باشند. طراحی داخلی

قیمت آیفون 14 اپل (شایعه شده)

طبق گزارشی که منتشر شده است، اپل همچنین با مشکلاتی در مورد کیفیت لنزهای دوربین پشتی آیفون 14 مواجه خواهد شد. گزارش شده است که غول فناوری لنزهای دوربین را از تامین کننده ای به نام Genius تهیه کرده است. این گزارش افزود که این لنزها از “مشکلات کیفیت پوشش و ترک” رنج می برند. گفته می شود که این شرکت قبلاً سفارش را به شرکت دیگری منتقل کرده است، در حالی که تامین کننده تلاش می کند مشکلات را حل کند.




منبع