گزارش ها: مدل پایه سامسونگ گلکسی S23 ارتقا روشنایی دریافت می کند، سری فقط با استفاده از SoC های اسنپدراگون ادامه می دهد

SamMobile گزارش می‌دهد که چیپ‌ست‌های Exynos این شرکت که توسط بخش System LSI سامسونگ ابداع شده‌اند، در سال‌های اخیر کوتاهی کرده‌اند و از نظر بار کاری پایدار و عملکرد سلولی تحت الشعاع چیپ‌ست‌های Snapdragon قرار گرفته‌اند که منجر به کاهش عمر باتری می‌شود. بخش گوشی‌های هوشمند سامسونگ، Samsung MX، تیم مهندسی خود را برای توسعه پردازنده‌های مخصوص گوشی‌های هوشمند گلکسی راه‌اندازی کرد و طبق این گزارش، انتظار می‌رود اولین تراشه از واحد جدید در سال 2025 با گلکسی S25 عرضه شود.

در همین حال، گزارش اخیر حاکی از آن است که این مدل امکان ضبط ویدیوهای پرتره با کیفیت 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد. گزارش قبلی دیگر حاکی از آن بود که مدل رده بالا 1400 دلار (تقریباً 113400 روپیه) قیمت خواهد داشت.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع سامسونگ قبلاً گلکسی اس 23 اولترا را با دوربین دید در شب قدرتمند معرفی کرده است. در یک ویدیوی تبلیغاتی اخیر، دوباره همان ویژگی‌های دوربین را با تصاویر واضح و بزرگ‌نمایی شده از ماه و شعار «شب‌های حماسی در راه است» به اشتراک گذاشت.

سری گلکسی اس 23 سامسونگ که انتظار می‌رود در رویداد آتی Galaxy Unpacked در 1 فوریه عرضه شود، بسیار مورد انتظار است و در چند ماه گذشته در معرض مجموعه‌ای از افشاگری‌ها و شایعات قرار گرفته است. گفته می شود خط تولید آتی شامل مدل های پایه سامسونگ گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا خواهد بود. مدتی است که سامسونگ یک دوربین دید در شب قدرتمند را برای مدل Ultra خود به نمایش گذاشته است، از جمله ویدئوی تبلیغاتی اخیر. هر سه مدل دارای حداکثر روشنایی 1750 نیت هستند که نشان دهنده ارتقاء بزرگی برای مدل پایه سامسونگ گلکسی S23 است.

طبق یک گزارش قدیمی، دوربین اصلی گلکسی اس 23 اولترا در مقایسه با سنسور 108 مگاپیکسلی HM3 دوربین اصلی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا، یک سنسور 200 مگاپیکسلی HP2 خواهد بود.

در یک توییتیوگش برار، راهنمایی‌کننده، ادعا می‌کند که «اسنپدراگون برای گلکسی» برای سری گلکسی S23 یک چیز منحصر به فرد نیست. سامسونگ احتمالاً تا زمانی که تراشه‌های اگزینوس جدیدش آماده شود، این کار را ادامه خواهد داد.

با توجه به الف توییت توسط رولاند کوانت، مشاور سری گلکسی اس 23 سامسونگ با صفحه نمایش OLED و حداکثر درجه روشنایی 1750 نیت برای هر سه مدل به نظر می رسد. شایان ذکر است که سامسونگ گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا به ترتیب بالاترین میزان روشنایی را با مدل های قبلی خود یعنی گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا ارائه خواهند کرد. به گفته تیپستر، این بدان معنی است که نوع پایه از نظر روشنایی با مدل های امسال برابری می کند.

در حالی که انتظار می رود کل سری گلکسی اس 23 سامسونگ از یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده شود، یک منبع آگاه ادعا می کند که سامسونگ ممکن است در آینده ای قابل پیش بینی فقط از چیپست های اسنپدراگون برای گوشی های خود استفاده کند.