گزارش ها: مرد مسلح آمریکایی پس از تفتیش خانه دونالد ترامپ توسط پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) “تماس به سلاح” را در حقیقت اجتماعی منتشر کرد.

این حادثه توجه سراسر کشور را به خود جلب کرد زیرا تنها چند روز پس از جستجوی اف‌بی‌آی در عمارت ترامپ در مار-آ-لاگو رخ داد، اگرچه هیچ تأییدی فوری مبنی بر ارتباط این رویدادها وجود نداشت.

به گفته رسانه های محلی، این مرد قبل از فرار با ماشین، یک تفنگ میخکوبی شلیک کرد و یک تفنگ به سبک AR-15 را به اهتزاز درآورد.

“خب، فکر می‌کردم راهی از شیشه‌ی ضد گلوله دارم، و این کار را نکردم. اگر از من چیزی نشنیدید، درست است که من سعی کردم به FBI حمله کنم، و این بدان معنی است که یا از اینترنت خارج شدم. بر اساس گزارش‌ها، در پستی که به نظر می‌رسد در اواسط حکم پایان می‌یابد و صبح پنجشنبه به اشتراک گذاشته شده است، آمده است.

اف‌بی‌آی روز پنج‌شنبه اعلام کرد که فردی مسلح به سلاح تلاش کرده است تا ورودی دفتر این دفتر در شهر سینسیناتی را نقض کند.

اندکی قبل از حذف آن از پلتفرم رسانه های اجتماعی، همان حساب در روز پنجشنبه ظاهر شد تا به تلاش برای یورش به دفاتر FBI در ایالت میانه غربی اوهایو اعتراف کند.

رسانه های آمریکایی روز جمعه گزارش دادند که مردی مسلح که پس از تلاش برای نفوذ به دفتر اف بی آی در اوهایو متواری شده بود، به نظر می رسد پس از تفتیش خانه رئیس جمهور سابق توسط ماموران فدرال، یک “دعوت به سلاح” را در پلت فرم اجتماعی حقیقت دونالد ترامپ ارسال کرده است.

چندین رسانه آمریکایی گزارش دادند، حساب کاربری با نام ریکی شیفر مظنون 42 ساله، که توسط مقامات اوهایو در روز جمعه شناسایی شد، حاوی چندین پست خشمگین از جمله نقشه شکست خورده او برای حمله به FBI بود.

در این حساب کاربری نوشته شده است: «من پیشنهاد جنگ را می‌دهم» و از «وطن‌پرست‌ها» می‌خواهد تا مأموران فدرال را یک روز پس از تفتیش دفتر تحقیقات فدرال، اقامتگاه ترامپ در فلوریدا بکشند – اقدامی که خشم محافل جناح راست را برانگیخت.

اکانتی با نام شیفر که در Truth Social منتشر شده است، “این فراخوان شما برای اسلحه است.”

مقامات گفتند که مظنون در اوهایو در درگیری با پلیس پس از تعقیب خودرو و تبادل تیراندازی کشته شد.




منبع