گزارش: گوشی تاشو هواوی میت ایکس 3 با قابلیت اتصال ماهواره ای ممکن است قبل از سری P60 عرضه شود

با توجه به پستی که توسط یک مشاور در سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo منتشر شده است، گوشی هوشمند تاشو میت X3 احتمالاً قبل از سری هواوی P60 در بازار عرضه خواهد شد. گوشی های سری P60 با دو نوع هواوی P60 و هواوی پی 60 پرو پیش از این گزارش شده بود که تا ماه مارس به بازار عرضه می شوند.

در نوامبر 2022، گزارشی از GizmoChina به نقل از وانگ زی، اطلاعاتی درباره همه چیز می‌داند، گفت که انتظار می‌رود هوآوی میت ایکس 3 طراحی مشابهی با گلکسی زد فولد 4 سامسونگ داشته باشد. هوآوی هیچ اطلاعیه رسمی در مورد عرضه میت نداده است. X3 هنوز


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

منبع اطلاعاتی همچنین ادعا کرد که Huawei Mate X3 تاشو می تواند از فناوری ارتباط ماهواره ای نسل دوم برخوردار باشد. ارتباط مستقیم ماهواره ای به کاربران امکان ارسال و دریافت پیام های کوتاه بدون پوشش شبکه را می دهد. بر اساس گزارش معاون بازی به نقل از tipster، این ویژگی می‌تواند از ارسال پیام‌های صوتی نیز پشتیبانی کند که نسبت به برنامه‌های قبلی این عملکرد، پیشرفت قابل‌توجهی است. به عنوان مثال، هواوی میت 50 تنها می تواند بدون دریافت پیامک ارسال کند. انتظار می رود که مدل میت ایکس 3 جانشین میت ایکس 2 هواوی شود.

هواوی میت ایکس 3 به زودی با اتصال ماهواره ای نسل بعدی راه اندازی می شود که به کاربران امکان ارسال و دریافت پیام های کوتاه با استفاده از شبکه مستقیم ماهواره ای را می دهد. همچنین گزارش شده است که از ارسال پیام‌های صوتی پشتیبانی می‌کند که نسبت به برنامه‌های کاربردی قبلی این عملکرد پیشرفت چشمگیری داشته است. پیش از این انتظار می رفت مدل Mate X3 در سال 2022 عرضه شود، اما به دلایل نامعلومی این اتفاق نیفتاد. بر اساس این گزارش‌های جدید، انتظار می‌رود که این گوشی قبل از سری هواوی P60 که قرار است تا ماه مارس عرضه شود، بازارها را زیبا کند.

در سال 2022، گزارش شد که این گوشی در سایت گواهی 3C با شماره مدل PAL-AL00 مشاهده شد. انتظار می رود Huawei Mate X3 دارای صفحه نمایش PWM (مدولاسیون عرض پالس) با صفحه نمایش شیشه ای بسیار نازک از BOE Display باشد و به احتمال زیاد دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این گوشی همچنین دارای سیستم عامل HarmonyOS 2.0.1 است. بر اساس لیست ادعایی 3C، هواوی میت ایکس 3 از یک SoC Kirin 9000 4G پشتیبانی می کند.