گزینه‌های منحصر به فرد باتری و انرژی خورشیدی Nest Cam

راه حل بهتر یک فایل PDF قابل دانلود است. اما بسیاری از چیزهای گوگل مسیرهای کمی دارند یا اصلاً در دسترس نیستند.

مزایا، معایب، سوالات

برای استفاده در فضای داخلی، می توانید دوربین گرد را به راحتی به دیوار یا سقف متصل کنید. تنظیم نمای با مانور چسبندگی مغناطیسی کره آسان است.

سلام، این گوگل است که ما در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم. این شرکت بسیاری از درآمدهای خود را از طریق کسب درآمد از داده های شخصی به دست می آورد.

مبادلات

این دستگاه با یک کابل شارژ و دوشاخه برق بسیار شبیه به سایر وسایل الکترونیکی استفاده می شود. اما این سؤالی را که قبلاً در مورد تأثیر منبع تغذیه ثابت بر دوام باتری داخلی مطرح کردم، برطرف نمی کند.

تا کنون، گوگل در مورد پادمان های امنیتی بی سیم دستگاه شفاف نبوده است. همچنین این شرکت در مورد سؤالات کلیدی قابلیت استفاده پاسخ نداده است.

حتی اگر Nest Cam از Wi-Fi از اتصال اینترنت خانه یا محل کار شما استفاده کند، نمی‌توانید فضای ذخیره‌سازی را در سیستم رایانه خود بارگیری کنید. فضای ذخیره سازی روی برد بدون اسلات ذخیره سازی قابل جابجایی یا افزایش یافته محدود است. بنابراین، استفاده از این دوربین فیلمبرداری امنیتی قابل حمل بدون خدمات شخص ثالث دارای برخی اشکالات ویژگی است.

برای مثال، Nest Cam متصل به برق با اشتراک 24/7 Video History قبل از رفتن به ضبط رویداد، حدود هشت دقیقه به‌طور پیوسته ضبط می‌کند. برخلاف سایر محصولات Nest Cam، نمی‌توانید ضبط‌های پخش زنده را به صورت محلی با این محصول ذخیره کنید.

به وای فای موجود شما متصل می شود. اگر نه، راه اندازی برنامه Home ساده است. اعتبار وای فای خود را وارد کنید و روی دکمه «افزودن دستگاه جدید» کلیک کنید تا فوراً متصل شوید.



منبع

نگرانی دیگر حفظ حریم خصوصی داده ها است. گوگل گفته است که اطلاعات قابل شناسایی شخصی مانند نام یا آدرس ایمیل را با سایر نهادها به اشتراک نخواهد گذاشت. با این حال، این شرکت چیزی بیشتر در مورد نحوه استفاده از داده های شما به کاربران نخواهد گفت.

گزینه دیگر به شما امکان می دهد دوربین فیلمبرداری را به اتاق های مختلف منتقل کنید و آن را روی یک سطح صاف قرار دهید. پایه های لوازم جانبی را به یک ناحیه رزوه ای در انتظار پیچ کنید.

سایر محصولات Nest Cam با برنامه Nest کار می کنند. اما نه این مدل باتری جدید. با برنامه یا خدمات Nest موجود در Nest.com سازگار نیست.

اکنون، با یک بسته محصول از برند لوازم جانبی خانه هوشمند Wasserstein، Nest Cam را می توان با یک پنل خورشیدی جدید 3.5 واتی با قیمت 79.99 دلار جفت کرد.

این مدل مجهز به باتری Nest Cam دارای طراحی منحصر به فردی است که آن را به یک دستگاه امنیتی چند منظوره تبدیل می کند. دوربین فیلمبرداری یک کره سفید با صفحه پایه فلزی و یک آهنربای قوی است. بسته به جایی که آن را نصب می کنید، می توانید قسمت مغناطیسی کره را به یک سطح فلزی یا صفحه نصب شامل آن متصل کنید.

  پنل خورشیدی ممتاز Wasserstein برای Google Nest Cam (در فضای باز یا داخلی، باتری) با انرژی خورشیدی 3.5 وات - ساخته شده برای Google Nest
پنل خورشیدی ممتاز Wasserstein برای Google Nest Cam در فضای باز (در اینجا نشان داده شده است) یا داخلی، باتری با انرژی خورشیدی 3.5 واتی


برای مقایسه، Ring و Nest هر دو دارای قابلیت دید در شب و حذف نویز هستند. Nest فاقد دامنه حرکتی 180 درجه است.

آنچه در جعبه است

انتخاب سوم استفاده از این Nest Cam در داخل خانه برای نظارت بر دسترسی ورودی از طریق پنجره نزدیک یا به عنوان مانیتور اتاق برای کودکان خردسال یا حیوانات خانگی خانگی است. این گزینه به شما امکان می دهد دوربین را به یک پریز برق نزدیک متصل کنید.

در نتیجه، شما باید روی تنظیمات پیکربندی کلیک کنید تا بفهمید که چگونه می‌توانید این محصول را به بهترین نحو انجام دهید. برای دریافت توضیحات در مورد قابلیت‌های بالقوه آن، می‌توانید چند پیوند موجود در راهنما را به آدرس‌هایی که پشتیبانی فنی و سایر جزئیات کاربر دارند دنبال کنید.

پنل خورشیدی جداگانه فروخته می شود، اما اگر قصد دارید از Nest Cam در فضای باز استفاده کنید، خرید آن منطقی است. Wasserstein این بسته را با قیمت کمتر از 250 دلار ارائه می دهد.

ویژگی های قابل توجه

این در درجه اول یک دستگاه ویدئویی با باتری است که گزینه‌هایی برای استفاده از انرژی خورشیدی برای شارژ مجدد یا دور زدن باتری با اتصال سیم سخت دارد. زمانی که برق دائمی به دلیل آب و هوا یا حوادث دیگر در دسترس نباشد، این مزیت دارد.

پنل خورشیدی Premium Wesserstein شامل موارد زیر است:

  • یک پنل خورشیدی ممتاز (11 × 5 اینچ)
  • یک براکت نصب با سه پیچ و سه لنگر دیواری
  • کابل برق 13 فوت
  • راهنمای کاربری
پنل خورشیدی ممتاز Wesserstein
پنل خورشیدی ممتاز Wesserstein


تامین انرژی این Nest Cam با پنل خورشیدی، باتری را کاملاً شارژ نگه می‌دارد. اما این بستگی به قرار گرفتن پنل خورشیدی در برابر خورشید دارد. به گفته سازنده، پنل خورشیدی در شرایط پوشیده از ابر و با ظرفیت شارژ کاهش یافته کار خواهد کرد.

اما احتمالاً در یک تا دو سال استفاده، احتمالاً مجبور خواهید بود این Nest Cam حاوی باتری را تعویض کنید.

امنیت خانه خوب، حریم خصوصی مشکوک

بنابراین در تئوری، استفاده از پنل خورشیدی باید تا حدودی چرخه عمر باتری را افزایش دهد. اگر منبع برق دائمی را وصل نکنید، پنل خورشیدی بادامک امنیتی را در طول قطع کار نگه می‌دارد.

شارژ کامل باتری تقریباً مصرف شده با استفاده از آداپتور برق متناوب 7.5 واتی و کابل شارژ ارائه شده، حدود پنج ساعت طول می کشد. باز هم، بسته به نحوه پیکربندی تنظیمات، مصرف انرژی باتری را تعیین می کند. اگر از این Nest Cam بدون اشتراک خارج از سایت استفاده می کنید، عملکرد زنده و ضبط شده شما به شدت متفاوت است.

خانه هوشمند با شبکه دستیار صوتی Google مرتبط است که به شما امکان می دهد Nest Cam را از تلفن هوشمند با استفاده از دستورات صوتی کنترل کنید. اگر قبلاً سایر محصولات Google Home را با برنامه Google Home راه‌اندازی کرده‌اید، افزودن این دستگاه جدید بدون دردسر است.

اگر دوربین را خیلی بلندتر از زمین در بیرون قرار دهید، می تواند دید شما را محدود کند. خیلی نزدیک به زمین، یک رهگذر می تواند کره دوربین را که به راحتی جدا می شود، که فقط به صورت مغناطیسی به صفحه فلزی متصل است، بگیرد.

دوربین ممکن است در داخل مخفی یا دور از دسترس خارج باشد. این ممکن است خطرات شخصی پنهان را متوقف نکند.

این ترکیبی از گزینه‌های نصب دائمی یا قابل حمل، استفاده از این دستگاه ویدیویی را در هر کجای داخل یا خارج آسان می‌کند. در حالی که به خوبی کار می کند، با راهنمای کاربر مفیدی فراتر از راهنمای شروع سریع همراه نیست.

Nest Cam با باتری Google یک دوربین امنیتی خانگی توسط Google است که یک راه حل امنیتی قابل حمل نوآورانه در فضای باز/داخلی با ویژگی های پیشرفته را با قیمت پایه 179.99 دلار ارائه می دهد.

بزرگترین سوال من این است که محصول به دلیل باتری غیر قابل تعویض چقدر دوام می آورد. یکی دیگر از مسائل کلیدی که باید در نظر بگیرید این است که در صورت عدم پرداخت هزینه ذخیره سازی ابری مداوم از یک شریک شخص ثالث Google، میزان سودمندی کاهش می یابد.

نظریه ها و حدس ها

در مقایسه با Ring کم‌هزینه‌تر متعلق به آمازون، Nest متعلق به Google کیفیت ویدیوی بالاتری دارد، نصب حرفه‌ای و دوره آزمایشی طولانی‌تری را قبل از نیاز به اشتراک برای ادامه ویژگی‌های خاص ارائه می‌دهد.

مدل باتری Nest Cam دارای حافظه داخلی کافی برای ذخیره تا یک ساعت رویدادهای ضبط شده در حالت آفلاین است. گوگل می گوید حافظه داخلی آن به دلایل امنیتی قابل دسترسی نیست. بدون شک، همچنین در دسترس نیست تا شما را مجبور به پرداخت هزینه های اشتراک بلندمدت کند.

هوش مصنوعی افزوده غیرمعمولی به این دوربین Nest Cam جدید است که دارای باتری است. هوش مصنوعی هشدارهایی را برای افراد، بسته‌ها، حیوانات و وسایل نقلیه ممکن می‌سازد. می‌توانید ترکیبی از هشدارها را انتخاب کنید و انتخاب کنید.

برنامه Home برای هر دو دستگاه اندروید و iOS در دسترس است. با این حال، این دوربین فقط از طریق برنامه Google Home قابل دسترسی است و این کار را انجام می دهد نه به شما اجازه می دهد در حافظه رایانه محلی خود ضبط کنید.

بدون اشتراک، گزینه های ویژگی شما کمتر مفید هستند. بدون اشتراک یا هر ابر دیگر نمی‌توانید در ابر Nest-Aware ضبط کنید.

تبلیغات

گوگل تخمین می زند بسته به نحوه استفاده شما از دستگاه، باتری باید بین 1.5 تا 7 ماه دوام بیاورد. چندین گزینه وجود دارد که بر دوام باتری تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، اگر آن را با جریان خانه اجرا کنید، آیا چرخه های شارژ مجدد باتری را دور می زند؟