گفته می شود تاریخ عرضه سری آیفون 14 برای 7 سپتامبر قبل از فصل شلوغ محصولات پاییز هدف گذاری شده است.

اپل برای آخرین ساعت‌های اپل که با نام سری 8 شناخته می‌شود، ویژگی‌هایی برای سلامت زنان و سنسور دمای بدن اضافه می‌کند. ساعت استاندارد ظاهری شبیه به سری 7 خواهد داشت، اما یک مدل حرفه ای جدید به دنبال مصرف کنندگان اسپرت تر خواهد بود. این صفحه نمایش بزرگتر، قاب تیتانیومی مقاوم، ویژگی های جدید ردیابی تناسب اندام و عمر باتری بیشتر خواهد داشت. این شرکت همچنین در حال برنامه ریزی جدید اپل واچ SE، ساعت هوشمند ارزان قیمت خود، با تراشه سریعتر است.

اپل محصول پرچمدار خود را در زمان ناپایداری برای صنعت به روز می کند. با توجه به اینکه مصرف کنندگان با تورم و اقتصاد متزلزل کنار می آیند، فروش گوشی های هوشمند شروع به افزایش کرده است. اما به نظر می رسد اپل بهتر از همتایان خود عمل می کند: آیفون در سه ماهه گذشته فروش خوبی داشت و این شرکت به تامین کنندگان پیام داده است که کاهش تقاضا را پیش بینی نمی کند.

آیفون 14 استاندارد شبیه به آیفون 13 خواهد بود، اگرچه این شرکت نسخه 5.4 اینچی “مینی” را حذف کرده و مدلی با صفحه نمایش 6.7 اینچی اضافه خواهد کرد. این اولین باری است که اپل یک آیفون غیرپرو با نمایشگری در این اندازه عرضه می کند.

طبق گفته افراد آگاه، اپل قصد دارد در تاریخ 7 سپتامبر رویدادی را برای رونمایی از خط تولید آیفون 14 برگزار کند و آخرین نسخه از محصولی را که بیش از نیمی از فروش آن را تولید می کند، عرضه کند. آیفون‌های جدید فصل شلوغ محصولات پاییزی را آغاز می‌کنند که شامل چندین مک جدید، آی‌پدهای ارزان‌قیمت و رده بالا و سه مدل اپل واچ نیز می‌شود.

مهم ترین تغییرات آیفون 14 پرو مربوط به سیستم دوربین است که برای مصرف کنندگان کمی بزرگتر به نظر می رسد. مدل های پرو دارای یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض در کنار سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و تله فوتو خواهند بود. اپل همچنین در حال برنامه ریزی برای بهبود ضبط ویدئو و عمر باتری است.




منبع

اپل در معاملات نیویورک تقریبا 1 درصد افزایش یافت و به 174.54 دلار (تقریباً 13900 روپیه) رسید. سهام در سال جاری 2 درصد کاهش یافته است، اگرچه از سقوط بسیار عمیق تر در ماه های اخیر عقب نشینی کرده است.

به گزارش بلومبرگ، اپل در حال کار بر روی یک آیپد ارزان قیمت به روز شده با تراشه A14 و پورت USB-C و همچنین مدل های جدید iPad Pro با تراشه های M2 برای اواخر امسال است. همچنین به دنبال راه اندازی مک های جدید قبل از پایان سال است زیرا روی نسخه های مک مینی و مک بوک پرو با پردازنده های مبتنی بر M2 کار می کند.

این شرکت قصد دارد این رویداد را به صورت آنلاین پخش کند – به جای برگزاری یک گردهمایی حضوری – با ادامه رویکردی که در آغاز همه‌گیری اتخاذ کرد. به گزارش بلومبرگ، راه‌اندازی‌های اپل بسیار کارآمد هستند و کارمندان از قبل شروع به ضبط بخش‌های ارائه در چند هفته گذشته کرده‌اند.

سخنگوی اپل از اظهار نظر درباره زمان برگزاری این رویداد خودداری کرد. با توجه به اینکه هنوز حدود سه هفته تا اعلام این خبر باقی مانده است، برنامه های این شرکت ممکن است تغییر کند، اما اپل معمولا جدیدترین آیفون ها را در نیمه اول سپتامبر رونمایی می کند.

© 2022 بلومبرگ LP

غول فناوری مستقر در کوپرتینو در کالیفرنیا معمولاً محصولات دیگری را در کنار آیفون معرفی می کند، از جمله آخرین ساعت های اپل. این شرکت معمولاً آیفون جدید را حدود یک هفته و نیم پس از رونمایی در فروشگاه ها عرضه می کند و انتظار می رود اپل امسال نیز به این الگو پایبند باشد. به برخی از کارمندان فروشگاه‌های خرده‌فروشی گفته شده است که خود را برای عرضه محصول جدید در 16 سپتامبر آماده کنند.

این شرکت در حال برنامه ریزی تغییرات بزرگ تری برای خط آیفون 14 پرو است. اپل بریدگی دوربین جلو، معروف به ناچ، را با یک سوراخ قرص شکل برای سنسورهای Face ID و یک ناحیه به اندازه سوراخ برای دوربین جایگزین خواهد کرد. این به کاربران فضای صفحه نمایش کمی بیشتری می دهد. این شرکت همچنین در حال اضافه کردن یک تراشه سریعتر به آیفون 14 پرو است. در همین حال، اپل تراشه A15 آیفون 13 را در مدل های معمولی آیفون 14 حفظ خواهد کرد.

روز دوشنبه، این شرکت به کارکنان شرکت خود گفت که باید سه روز در هفته از تاریخ 5 سپتامبر، دو روز قبل از اعلام محصول برنامه ریزی شده، به صورت حضوری کار کنند.

این شرکت آخرین رویداد خود را در ماه ژوئن برگزار کرد تا مجموعه بعدی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری خود را اعلام کند – iOS 16، iPadOS 16، watchOS 9 و macOS Ventura – و مطبوعات و توسعه‌دهندگان را برای تماشای ویدیوی این ارائه به محوطه دانشگاه دعوت کرد. این ترتیب بخشی از تغییر آهسته اپل به سمت عملیات عادی تر بود، فشاری که شامل بازگشت به دفتر نیز می شد.

همچنین در ماه سپتامبر عرضه می‌شود: iOS 16، نرم‌افزاری که در آیفون‌های بعدی اجرا می‌شود، و watchOS 9، سیستم عامل بعدی اپل واچ. و این شرکت قصد دارد MacOS Ventura را در ماه اکتبر در کنار iPadOS، سیستم عامل iPad راه اندازی کند. نرم افزار اخیر حدود یک ماه به تعویق افتاد، تا حدی به دلیل اشکالات پیرامون سیستم چندوظیفه ای جدید Stage Manager.