گوشی‌های هوشمند تاشو Oppo Find N2، Find N2 Flip در 15 دسامبر معرفی می‌شوند


گفته می شود که Oppo در حال کار بر روی آوردن دو گوشی هوشمند تاشو جدید به بازار است که می توانند در 15 دسامبر رونمایی شوند. گفته می شود که این شرکت در حال کار بر روی Oppo Find N2 – جانشین Oppo Find N 2021 است. این شرکت همچنین در حال کار بر روی Oppo Find N2 است. گمان می رود که یک گوشی هوشمند تاشوی تاشو در دست ساخت دارد – Oppo Find N2. یک منبع آگاه اکنون پیشنهاد کرده است که این تلفن های هوشمند در تاریخ 15 دسامبر در جریان رویداد چند روزه Oppo Inno Day 2022 رونمایی خواهند شد. اخیراً ویدیویی از Oppo Find N2 به بیرون درز کرده است که نگاهی اجمالی به طراحی آن دارد.

طبق پستی که Panda طاس است (ترجمه شده) در Weibo، کنفرانس Oppo Inno Day 2022 در 14 دسامبر آغاز خواهد شد. در روز بعد – 15 دسامبر – این شرکت قرار است از Oppo Find N2 و Oppo Find N2 Flip رونمایی کند. . با این حال، اوپو هنوز هیچ برنامه ای برای عرضه این گوشی های هوشمند تاشو اعلام نکرده است.

اخیراً یک ویدیوی عملی از گوشی تاشو Oppo Find N2 Flip در Weibo به بیرون درز کرده است. انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی تاشو فول اچ دی پلاس E6 AMOLED با نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز باشد. ظاهراً همچنین دارای صفحه نمایش 3.26 اینچی پوششی است. این گوشی هوشمند Oppo می‌تواند از پردازنده MediaTek Dimensity 9000 SoC، همراه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی کند.

Oppo Find N2 Flip می تواند یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX890 و یک دوربین 8 مگاپیکسلی Sony IMX366 فوق عریض داشته باشد. گفته می شود یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 نیز وجود دارد. انتظار می رود این گوشی هوشمند Oppo دارای باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی باشد.

در همین حال، ظاهرا Oppo Find N2 گواهینامه اجباری چین (3C) را دریافت کرده است و ممکن است از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی کند. انتظار می‌رود این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 به همراه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی کند. ممکن است دارای واحد پردازش عصبی تصویربرداری MariSilicon X (NPU) و بهینه سازی هاسلبلاد باشد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

تیم Warner Music، Polygon برای راه‌اندازی پلتفرم موسیقی Web3 “LGND”

ویدیوی برگزیده روز

Corning نسل بعدی شیشه را راه اندازی کرد





منبع