گوشی هوشمند تاشو OnePlus در رویداد راه اندازی OnePlus 11 مورد توجه قرار گرفت و در سه ماهه سوم 2023 معرفی خواهد شد.


وان پلاس مجموعه ای از دستگاه ها از جمله OnePlus 11 5G و OnePlus 11R 5G را در جریان رویداد Cloud 11 در روز سه شنبه راه اندازی کرد. این شرکت همچنین از این فرصت استفاده کرد و نگاهی اجمالی به گوشی های هوشمند تاشوی آینده خود را به ما ارائه داد. این تیزر تنها نشان می‌دهد که شرکت شنژن قصد دارد چیزی را که به نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمند تاشو را در سه‌ماهه سوم سال 2023 به بازار بیاورد. تا کردن.

در پایان رویداد معرفی OnePlus 11 در روز سه‌شنبه، این شرکت به طور خلاصه در مورد عرضه آتی در سه ماهه سوم 2023 صحبت کرد. این تیزر گوشی‌های هوشمند تاشو را نشان می‌دهد. طراحی کامل، مشخصات و نام‌ها هنوز در دست نیست. با این حال، OnePlus تأیید کرد که می‌توانیم در سه ماهه سوم سال 2023 منتظر چیزی «خیر‌کننده» باشیم.

اخیراً، موکول شارما، منبع خبر، تصویری از علائم تجاری ثبت شده توسط OnePlus را به بیرون درز کرده بود. لیست های فاش شده نشان می دهد که گوشی هوشمند تاشوی آینده این شرکت می تواند OnePlus V Fold و OnePlus V Flip نام داشته باشد. علاوه بر این، شارما معتقد است که آزمایش داخلی برای حداقل یکی از این مدل ها قبلاً در چندین منطقه از جمله اروپا آغاز شده است.

پیت لاو، یکی از بنیانگذاران وان پلاس، قبلاً تصویری از مکانیزم لولا را به اشتراک گذاشته بود که نشان می‌داد این شرکت روی یک دستگاه تاشو کار می‌کرد. در آن زمان، گمان می رفت که دستگاه تاشو این شرکت بر اساس Oppo Find N باشد.

با این حال، از آن زمان، Oppo Find N2 و Oppo Find N2 Flip در چین عرضه شده اند. همچنین گزارش هایی وجود دارد که نشان می دهد Oppo Find N2 Flip ممکن است در ماه فوریه در هند رونمایی شود. ممکن است شاهد تغییرات زیادی در OnePlus V Fold نباشیم زیرا انتظار نمی رود Oppo Find N2 در سطح جهانی عرضه شود. از سوی دیگر، OnePlus باید OnePlus V Flip را از Oppo Find N2 Flip متمایز کند.


سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ در اوایل این هفته عرضه شد و گوشی‌های رده بالای این شرکت کره‌ای در هر سه مدل شاهد چند ارتقاء بودند. در مورد افزایش قیمت ها چطور؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

OnePlus Ace 2 Pro در حال توسعه است، ممکن است دارای MediaTek Dimensity 9000 SoC، 16 گیگابایت رم باشد

ویدیوی برگزیده روز

بازی های هیجان انگیز موبایل در سال 2023





منبع