گوشی هوشمند Redmi با تراشه اسنپدراگون 870 در Geekbench مشاهده شد، ممکن است به عنوان Redmi K60E معرفی شود: گزارش


طبق گزارش‌ها، Redmi K60E در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است که به عرضه‌ی آتی این گوشی اشاره دارد. انتظار می رود شیائومی به زودی از سری جدید پرچمداران سری K Redmi خود رونمایی کند. اگرچه تاریخ دقیق عرضه هنوز توسط سازنده چینی گوشی های هوشمند فاش نشده است، مشخصات و ویژگی های شایعه شده گوشی های جدید قبلاً به صورت آنلاین منتشر شده است. سری Redmi K60 که گفته می شد از دو مدل تشکیل می شود: Redmi K60 و Redmi K60 Pro، می تواند با مدل سوم Redmi K60E همراه شود.

طبق گزارش MySmartPrice، یک گوشی Redmi با نام مدل “Xiaomi 22127RK46C” در وب سایت بنچمارک Geekbench مشاهده شد. اسمارت فون ادعایی Redmi K60E دارای چیپست اسنپدراگون 870 در زیر کاپوت است.

این لیست نشان می دهد که Redmi K60E با وجود اجرای سیستم عامل اندروید 12 و نه اندروید 13، امتیاز 961 را در بخش تک هسته ای و 3123 امتیاز را در بخش چند هسته ای کسب کرده است. سرعت کلاک این چیپست مطابق با ورودی 3.19 گیگاهرتز است. در Geekbench

علاوه بر این، لیست همچنین نشان می دهد که Redmi K60E ادعایی دارای 12 گیگابایت رم خواهد بود. بخش مادربرد شامل نام «Alioth» است که به این معنی است که گوشی احتمالاً از چیپست قدیمی‌تر اسنپدراگون 870 قدرت می‌گیرد.

ردمی K60E قبلاً بر خلاف Redmi K60 و Redmi K60 Pro که گفته می‌شود دارای چیپست‌های پرچمدار اسنپدراگون هستند، از چیپست MediaTek Dimensity بهره می‌برد.

اخیراً مشخصات Redmi K60 قبل از عرضه این گوشی اعلام شده است. انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی با وضوح 2K باشد. برای اپتیک، احتمالاً دوربین پشتی سه گانه با سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با OIS، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی ارائه می شود. این گوشی به یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی و شارژ بی سیم 30 واتی مجهز می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

YouTube در سه ماهه سوم 2022 56 میلیون ویدیو را در سطح جهانی از پلتفرم خود حذف کرد

Redmi Note 12 Pro 4G ظاهراً در وب سایت IMEI مشاهده شده است، می تواند به عنوان Redmi Note 10 Pro تغییر نام تجاری عرضه شود: گزارش

ویدیوی برگزیده روز

کوله پشتی Dyson’s AQ: A Lab in a Bag





منبع