گوگل بازی «Slavery Simulator» را پس از اعتراض نژادپرستانه در برزیل از فروشگاه Play حذف کرد

او به خبرگزاری فرانسه گفت: «این فقط نژادپرستی نیست، بلکه فاشیسم نیز هست. اینجا در برزیل، ما یک جنبش نئوفاشیستی داریم که از نشان دادن خود هراسی ندارد… به دلیل فقدان مقررات در شبکه های اجتماعی».

وزارت برابری نژادی برزیل اعلام کرد که از گوگل خواسته است تا اقداماتی را برای «فیلتر کردن محتوای حاوی سخنان نفرت‌انگیز، عدم تحمل و نژادپرستی» و «جلوگیری از انتشار آسان و بدون اعتدال» اعمال کند.

گوگل علیه لایحه ای برای جلوگیری از اطلاعات نادرست آنلاین در برزیل صحبت کرده و گفته است که “به طور جدی آزادی بیان را تهدید می کند.”

نژادپرستی هنوز در برزیل، آخرین کشوری در قاره آمریکا که برده داری را لغو کرد، در سال 1888 یک مشکل است. بیش از 56 درصد از جمعیت این کشور آفریقایی- برزیلی هستند.


Google I/O 2023 شاهد بود که غول جستجو به طور مکرر به ما گفت که به هوش مصنوعی اهمیت می دهد، در کنار عرضه اولین تلفن تاشو و تبلت با برند پیکسل. امسال، این شرکت قصد دارد اپلیکیشن ها، خدمات و سیستم عامل اندروید خود را با فناوری هوش مصنوعی سوپرشارژ کند. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این شرکت از کاربران دعوت کرد تا محتوای توهین آمیز را گزارش کنند.

حامیان این لایحه را دفاعی بسیار ضروری در برابر اطلاعات نادرست و افراط گرایی آنلاین می نامند، اما مخالفان می گویند که این لایحه سانسور است.

خود برنامه با یک سلب مسئولیت ارائه شده بود که “همه انواع برده داری” را محکوم می کرد و تاکید می کرد که بازی “صرفاً برای اهداف سرگرمی” است.

چراغ های مجسمه مسیح رستگار در ریودوژانیرو در همبستگی با این بازیکن به مدت یک ساعت خاموش شد.

این بازی به زبان پرتغالی که «شبیه‌ساز برده‌داری» نامیده می‌شود، بازیکنان را به تجارت برده و استراتژی جلوگیری از لغو برده‌داری به منظور جمع‌آوری ثروت مجازی می‌دید.

گوگل پس از خروج این اپلیکیشن از پلی استور خود، در بیانیه‌ای اعلام کرد که «برنامه‌هایی که به دلیل رنگ پوست یا منشأ قومیتی، خشونت یا نفرت علیه گروه‌هایی از افراد یا افراد را ترویج می‌کنند» در پلتفرم خود مجاز نخواهند بود.

گوگل پس از اعتراضات نژادپرستانه در برزیل، یک برنامه بازی را که به بازیکنان اجازه خرید، فروش و شکنجه “بردگان” مجازی سیاه پوست را می داد، پس گرفت.

رناتا سوزا، یک قانونگذار منطقه‌ای چپ‌گرا در ریودوژانیرو می‌گوید: «برزیل یکی از کشورهایی است که بیشترین مصرف‌کنندگان را در پلتفرم‌های گوگل دارد، و در آنجا می‌توان این اپلیکیشن را پیدا کرد که دوران برده‌داری را به یاد می‌آورد، همراه با پاداش برای کسانی که بیشترین شکنجه را انجام می‌دهند. .

یک قاضی دیوان عالی دستور تحقیقات گوگل و تلگرام را به دلیل آنچه که او “کمپین توهین آمیز” آنها علیه این لایحه خواند، صادر کرد.

دفتر دادستانی گفت که تحقیقاتی را برای “سخنان مشوق تنفر” مربوط به بازی دانلود شده توسط صدها نفر آغاز کرده است.

نژادپرستی ذهن برزیلی ها را از زمانی که روز یکشنبه علیه وینیسیوس جونیور خودشان که برای رئال مادرید در اسپانیا بازی می کرد، توهین های “میمون” انجام دادند، مورد توجه برزیلی ها قرار گرفت.