گوگل پیکسل 7 ظاهراً با به‌روزرسانی بتا اندروید 13 از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند: گزارش


به نظر می رسد کاربران گوگل پیکسل 7 با به روز رسانی اندروید 13 QPR2 بتا 2، پشتیبانی از دو سیم کارت را دریافت کرده اند. گوشی‌های هوشمند پیکسل مدتی است که از استفاده از یک سیم کارت الکترونیکی همراه با یک سیم کارت فیزیکی پشتیبانی می‌کنند. گفته می شود این به روز رسانی جدید به کاربران امکان می دهد سیم کارت های فیزیکی خود را کنار بگذارند و دو پروفایل eSIM را به طور همزمان فعال کنند. انتظار می‌رود تا چند ماه دیگر سری پیکسل 7 از دو سیم کارت پایدار پشتیبانی کند. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که کاربران بتا بیشتری به زودی این ویژگی را دریافت کنند.

میشال رحمان، سردبیر ارشد فنی Esper (توئیتر: @MishaalRahman) خالدار یک آزمایش‌کننده بتا که در پیکسل 7 خود از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کرد. گفته می‌شود این دستگاه بر روی نسخه بتای 2 اندروید 13 QPR2 اجرا می‌شود. چند کاربر دیگر نیز اشاره کردند که پشتیبانی دوگانه eSIM در پیکسل 7 آنها فعال شده است.

رحمان معتقد است پیکسل 7 قبلاً قادر به پشتیبانی از پروفایل های دو سیم کارت بود. Google می‌توانست یک به‌روزرسانی سمت سرور برای برنامه مدیریت سیم‌کارت که با Android 13 QPR2 Beta 2 ارائه می‌شود، منتشر کند. کاربران قبلاً مجاز بودند چندین نمایه eSIM را ثبت کنند. با این حال، تنها یک نفر مجاز به فعالیت در یک زمان بود.

گوگل آلمان قبلا گزارش شده بود ذکر شده که قصد دارد در مارس 2023 پشتیبانی دوگانه eSIM را برای پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو ارائه کند. رحمان اخیراً ادعا کرده بود که ممکن است گوگل در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که کاربران را قادر می سازد تا به راحتی نمایه سیم کارت را از یک تلفن اندرویدی قدیمی به یک گوشی اندرویدی قدیمی منتقل کنند. یک جدید.

یک ویژگی جدید سیستم همچنین می تواند به کاربران اجازه دهد سیم کارت فیزیکی را از یک گوشی قدیمی به eSIM در یک تلفن جدید تبدیل کنند. اندروید در حال حاضر قابلیتی برای انتقال پروفایل eSIM به دستگاه جدید ندارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

آخرین به‌روزرسانی فروشگاه گلکسی سامسونگ آسیب‌پذیری را برطرف می‌کند که به هکرها اجازه می‌دهد برنامه‌ها را بدون اطلاع کاربران نصب کنند.

ویدیوی برگزیده روز

Redmi Note 12 Pro+: همه چیز درباره دوربین 200 مگاپیکسلی





منبع