گوگل “India Ki Udaan” را به مناسبت 75 سال استقلال کشور راه اندازی کرد

این پروژه – India ki Udaan – که توسط Google Arts and Culture اجرا شده است، دستاوردهای این کشور را جشن می‌گیرد و «با موضوع روح تزلزل ناپذیر هند در این 75 سال گذشته است».

ادغام فن‌آوری‌ها و میراث فرهنگی غنی هند، مجموعه جدید Google Arts and Culture، «India Ki Udaan» (که به معنای واقعی کلمه «هند پرواز می‌کند» ترجمه شده است)، «با مضمون روح تزلزل ناپذیر هند در این ۷۵ سال گذشته است». ، افزود.

به‌عنوان بخشی از جشن‌های سراسری برای بزرگداشت 75 سال استقلال، گوگل همچنین همکاری خود با وزارت فرهنگ را با تمرکز بر «دستیابی به محتوای آنلاین آموزنده‌ای که مشارکت هندی‌ها و تکامل هند از سال 1947 را به نمایش می‌گذارد برای حمایت از دولت یک ساله اعلام کرد. این غول نرم افزاری در بیانیه ای اعلام کرد: برنامه آزادی کا امریت ماهوتساو.

محور اصلی جشن‌های آن مجموعه آنلاین جدیدی با عنوان India Ki Udaan است که در وب‌سایت Google Arts and Culture موجود است. این ادای احترام به تاریخ غنی فرهنگی هند است و شامل لحظات نمادین از 75 سال گذشته است.

ردی گفت: «بنابراین، ما از تیم گوگل می خواهیم که در سفر تحول آفرین دولت و همچنین تبلیغ مقاصد گردشگری هند شریک باشد.

به زبان‌های انگلیسی و هندی منتشر شده است و به مردم اجازه می‌دهد بیش از ۱۲۰ تصویر و ۲۱ داستان خلق شده توسط ۱۰ هنرمند با استعداد را در کنار نمایشگاه‌هایی از موسسات مختلف از جمله وزارت گردشگری، موزه هنر و عکاسی، اداره میراث راه‌آهن هند کشف کنند. ، آکادمی علوم هند و دستکاری هات سامیتی.

این رسما در یک رویداد پر زرق و برق که در مهد کودک ساندر در اینجا با حضور وزیر فرهنگ و گردشگری اتحادیه، جی کیشان ردی و مقامات ارشد وزارت فرهنگ و گوگل برگزار شد، راه اندازی شد.

در بیانیه آمده است: «به مناسبت 75 سال استقلال هند، گوگل از راه اندازی یک سری ابتکارات ویژه در سراسر محصولات و خدمات خود خبر داد که محتوا و تجربیات ایجاد شده مخصوصاً برای این مناسبت را در طول سالگرد سالگرد به صدها میلیون هندی ارائه می دهد. .

راین گفت که بادبادک به عنوان یک “استعاره خوش بینانه” برای توصیف سفر هند در 75 سال گذشته و همچنین برای تعامل و آموزش مخاطبان در خانه و همچنین کسانی که اهل هند نیستند اما مایلند در مورد داستان آن بیاموزند، استفاده شده است.

“این ابتکار نمای منحصر به فردی از لحظات قابل توجه هند ارائه می دهد و به مردم اجازه می دهد تا برخی از به یاد ماندنی ترین لحظات در تاریخ مدرن هند، شخصیت های نمادین آن، افتخار آفرین ترین دستاوردهای علمی و ورزشی آن، و اینکه چگونه زنان در هند به الهام بخشیدن به جهان ادامه می دهند، کشف کنند. این یادبود گوگل گفت: مجموعه با ترکیبی منحصر به فرد از آرشیوها و هنر برای مردم هند و سراسر جهان گسترش خواهد یافت.

«برنده Doodle4Google امسال آثار هنری خود را در صفحه اصلی Google در هند در 14 نوامبر خواهد دید و برنده یک بورس تحصیلی کالج به مبلغ 5 میلیون روپیه، یک بسته فناوری 2 لک روپیه برای مدرسه یا سازمان غیرانتفاعی خود، به عنوان قدردانی از موفقیت خواهد شد. ، سخت افزار گوگل و کلکسیون های سرگرم کننده گوگل. چهار برنده گروه و 15 فینالیست نیز جوایز هیجان انگیزی را دریافت خواهند کرد.”

ردی از تیم گوگل خواست تا یک doodle ویژه در مورد “هار غار تیرنگا” ایجاد کند که کارمندان خود و سایرین را تشویق کند تا مشتاقانه در این کمپین شرکت کنند.

Simon Rein، مدیر ارشد برنامه در Google Arts and Culture، به PTI گفت که این پروژه “محتوای آرشیوی غنی را با استعداد هنری که توسط تصویرگران نشان داده شده است، تلفیق می کند.”

در دهمین سال حضور خود در هند، Google Arts and Culture فرهنگ غنی این کشور را به طرق مختلف به نمایش گذاشته است. همکاری با بیش از 100 شریک در هند، میراث فرهنگی این کشور را برای مردم سراسر جهان به ارمغان آورده است.




منبع

با ثبت نقاط عطفی که این کشور در سفر 75 ساله خود از زمان استقلال به آن دست یافته است، نرم افزار بزرگ گوگل از یک پروژه آنلاین پرده برداری کرده است که از آرشیوهای غنی طراحی شده و دارای تصاویر هنری برای بیان داستان هند است.

وزیر همچنین در سخنرانی خود گفت که گوگل می تواند به وزارت فرهنگ در نقشه برداری دیجیتالی از مرزهای بیش از 3000 بنای تاریخی تحت حفاظت مرکزی کمک کند که به نظارت بهتر بر سایت ها و بررسی تجاوز کمک می کند.

همچنین اعلام کرد که مسابقه محبوب Doodle4Google برای سال 2022، با موضوع «در 25 سال آینده، هند من…»، اکنون برای ورود به دانش‌آموزان کلاس‌های 1-10 باز است.

او افزود که این می تواند به دیجیتالی کردن مطالب بایگانی کمیاب کمک کند.

یک نمایش فیزیکی از مجموعه دیجیتال جدید نیز در محل برگزار شد، با یک صفحه دیجیتال بادبادکی شکل، تصاویر با تجربه واقعیت افزوده و سایر تجربیات مبتنی بر فناوری.