یونیتی قراردادی را برای راه اندازی سرمایه گذاری مشترک چین در میان برنامه های توسعه اعلام کرد


Unity Software Inc، توسعه‌دهنده آمریکایی که نرم‌افزارش در بازی‌های ویدیویی مانند Honor of Kings متعلق به Tencent Holdings استفاده می‌شود، روز سه‌شنبه گفت که برای ایجاد یک سرمایه‌گذاری مشترک با چندین شریک به ارزش ۱ میلیارد دلار (تقریبا ۷۹۰۰ کرور) قرارداد بسته است. ، از تجارت خود در چین.

این اعلامیه پس از گزارش انحصاری رویترز در هفته گذشته مبنی بر اینکه یونیتی در حال مذاکره برای جدا کردن واحد چینی خود برای کمک به گسترش آن در بزرگترین بازار بازی های جهان است، منتشر شد.

یونیتی در بیانیه‌ای در حساب رسمی وی چت خود گفت که شرکای این سرمایه‌گذاری مشترک شامل علی‌بابا، China Mobile، Oppo، ByteDance’s Douyin، PCI Technology و G-Bits Network Technology Xiamen هستند.

یونیتی گفت که این شرکت مالکیت و کنترل اکثریت JV چین را حفظ خواهد کرد.

بر اساس این بیانیه، JV، با نام Unity China، به زودی ساخت نسخه های سفارشی محلی محصولات اصلی خود را برای توسعه دهندگان بازی آغاز خواهد کرد و توزیع کننده انحصاری محصولات و خدمات Unity در چین خواهد بود.

یونیتی در سال 2012 وارد چین شد و نرم‌افزار همنام آن که به عنوان موتور بازی شناخته می‌شود، قدرت بسیاری از محبوب‌ترین بازی‌های این کشور از جمله Genshin Impact را در miHoYo فراهم می‌کند.

هفته گذشته، رویترز گزارش داد که یونیتی در حال مذاکره برای جدا کردن واحد چینی خود برای کمک به گسترش آن در بزرگترین بازار بازی های جهان است.

این گفتگوها در حالی انجام شد که تیرگی روابط چین و ایالات متحده حساسیت ها را در مورد انتقال فناوری و پردازش داده ها از طریق مرزها تشدید کرده است و شرکت های فناوری را وادار به ارزیابی مجدد عملیات خود در چین کرده است.

در عین حال، علاقه فزاینده ای به گسترش نرم افزارهای بازی سازی به فناوری های جدیدی مانند به اصطلاح متاورس، یک اینترنت سه بعدی همهجانبه وجود دارد.

یونیتی در سال 2012 وارد چین شد و نرم افزار همنام آن که به عنوان موتور بازی شناخته می شود، قدرت بسیاری از محبوب ترین بازی های این کشور مانند Honor of Kings از رهبر بازی های Tencent و Genshin Impact را فراهم می کند. رقبای آن عبارتند از Epic Games با پشتیبانی Tencent، توسعه دهنده ایالات متحده Unreal Engine 5 که به طور فزاینده ای محبوب است.

© تامسون رویترز 2022




منبع