343 Industries می گوید توسعه بازی های Halo را در میان اخراج مایکروسافت ادامه خواهد داد.


مایکروسافت هفته گذشته 10000 کارمند خود را به دلیل شرایط اقتصادی غالب اخراج کرد. کاهش مشاغل در این غول فناوری بر بخش بازی ها نیز تأثیر گذاشت. به طور خاص، توسعه دهندگان The Coalition، Bethesda Game Studios و 343 Industries – که آخرین آنها مسئول سری Halo است. این استودیو که در چند وقت اخیر شاهد موجی از خروج‌های سطح بالا بوده است، اکنون در توییتر آمده است تا به طرفداران اطمینان دهد که توسعه Halo را «اکنون و در آینده» ادامه خواهد داد. این توسعه پس از آن صورت گرفت که گزارش‌هایی مبنی بر اینکه کارهای آینده روی فرنچایز محبوب در حال واگذاری به یک استودیوی شخص ثالث است و 343 Industries به یک نقش نظارتی منتقل می‌شود، رخ داد.

گزارشی در مترو که فاش کننده معروف را ترجمه کرده است لباس حمام اسپارتان نکته اصلی، همچنین اضافه کرد که برنامه های اولیه برای یک DLC مبتنی بر داستان Halo Infinite لغو شده است. اخراج‌های فوق‌الذکر این گمانه‌زنی را تقویت کرد که 343 Industries به دنبال کاهش حجم کار خود در Halo Infinite و فراتر از آن است، اگرچه بیانیه رسمی رئیس استودیو پیر هینتز تصویر متفاوتی را ترسیم می‌کند. در این مقاله آمده است: «هالو و مستر چیف اینجا هستند تا بمانند. 343 Industries به توسعه Halo در حال حاضر و در آینده ادامه خواهد داد، از جمله داستان‌های حماسی، چند نفره و موارد دیگر که Halo را عالی می‌کند. توجه به جنبه روایی در اینجا مهم است زیرا گزارش همچنین پیشنهاد می‌کند که «بازی‌های اصلی» در فرنچایز Halo «دیگر کمپین داستانی نخواهند داشت».

توسعه Halo Infinite حداقل به دلیل تأخیرهای متعدد و تغییرات در رهبری منجر به راه اندازی آن در دسامبر 2021 و پس از آن متزلزل بوده است. حتی با بی توجهی به اخراج ها، چندین نفر از ارشد خارج شدند، از جمله کسانی که مدیر خلاق چند نفره Halo Infinite بود. تام فرنچ و توسعه دهنده جوزف استاتن، شرکت را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. دومی اکنون دوباره به انتشارات استودیوی بازی Xbox می‌پیوندد. اخبار مربوط به اخراج کارکنان سابق را نیز ساکت نکرده است و بسیاری از مایکروسافت به خاطر چرخه توسعه نامرتب Halo Infinite انتقاد می کنند.

یکی از این افراد خواننده پاتریک رن است که هشت سال در صنایع 343 خدمت کرد. اخراج در 343 نباید اتفاق می افتاد و Halo Infinite باید در وضعیت بهتری قرار می گرفت. دلیل هر دوی این موارد، رهبری بی‌کفایتی است که در طول توسعه Halo Infinite ایجاد می‌کند و باعث ایجاد استرس شدید بر کسانی می‌شود که سخت تلاش می‌کنند تا Halo را به بهترین شکل ممکن بسازند.» توییت کرد پس از انتشار اخبار مربوط به اخراج مایکروسافت.

در حالی که Halo Infinite در هر دو بخش کمپین و چندنفره شروعی قوی داشت، 343 Industries در نهایت به دلیل عدم ارائه محتوای کافی شروع به انتقاد کرد. اولین حالت مورد انتظار حالت Co-op کمپین تقسیم صفحه بود که نه تنها به شبکه/آنلاین تقلیل یافت، بلکه با تأخیرهایی مواجه شد که مدت ها بعد از دوره های آزمایش بتا ادامه یافت. در ابتدا انتظار می رفت این حالت در آگوست 2022 کاهش یابد، اما تا نوامبر به تعویق افتاد و به عنوان بخشی از به روز رسانی زمستانی بازی گنجانده شد که یک پاس نبرد را به آن اضافه کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع