اندازه معامله فاش نشده است.
دیگر خریدهای اخیر AI Accenture شامل Analytics8 در استرالیا، Sentelis در فرانسه، Bridgei2i و Byte Prophecy در هند، Pragsis Bidoop در اسپانیا Mudano در بریتانیا و Clarity Insights در ایالات متحده است.
سنتیل رامانی، مدیر ارشد اجرایی، “Flutura هوش مصنوعی را برای مهندسان دموکراتیزه می کند. این اکتساب، تحول صنعتی مبتنی بر هوش مصنوعی را برای مشتریان ما در سراسر جهان و به ویژه در استرالیا، آسیای جنوب شرقی، ژاپن، آفریقا، هند، آمریکای لاتین و خاورمیانه تقویت می کند.” و Accenture Applied Intelligence پیشتاز بازارهای رشد هستند.
شرکت خدمات فناوری اطلاعات و مشاوره Accenture روز سه شنبه اعلام کرد که شرکت هوش مصنوعی صنعتی Flutura مستقر در بنگلور را خریداری می کند.
Accenture مستقر در ایرلند قصد دارد قابلیت های Flutura را در زمینه انرژی، مواد شیمیایی، فلزات، معدن و صنایع دارویی به مشتریان ارائه دهد.
در بیانیه مطبوعاتی هر دو شرکت آمده است: «Web3 این پتانسیل را دارد که یک اقتصاد دیجیتال جدید با تأثیر اجتماعی بیشتری نسبت به اقتصادهای معمولی شکل دهد و مزایای واضح و محیطهای امن برای موفقیت را فراهم کند.
از گوشیهای هوشمند با نمایشگرهای چرخشی یا خنککننده مایع گرفته تا عینکهای AR فشرده و گوشیهایی که میتوانند به راحتی توسط صاحبان آنها تعمیر شوند، بهترین دستگاههایی را که در MWC 2023 در Orbital دیدهایم، پادکست Gadgets 360، مورد بحث قرار میدهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
سال گذشته، Accenture شرکت علم داده ALBERT را در ژاپن خریداری کرد.
Accenture در بیانیهای گفت: «Flutura خدمات هوش مصنوعی صنعتی Accenture را تقویت میکند تا عملکرد کارخانهها، پالایشگاهها و زنجیرههای تأمین را افزایش دهد و در عین حال مشتریان را قادر میسازد تا اهداف خالص صفر خود را سریعتر به انجام برسانند».
Flutura تقریباً 110 متخصص دارد که در خدمات علم داده های صنعتی برای تولید کنندگان و سایر شرکت های دارای دارایی فشرده تخصص دارند.
در نوامبر سال گذشته، Accenture با NTT Docomo، بزرگترین شرکت مخابراتی ژاپن، برای تأمین مالی اکتشاف Web3 این کشور با سرمایهگذاری 4 میلیارد دلاری (تقریباً 39113 کرور) همکاری کرد. به عنوان بخشی از تلاش مشترک، هر دو NTT Docomo و Accenture دوره های آموزشی را برای مهندسان و همچنین توسعه دهندگان تجاری که به دنبال ورود به این بخش هستند، ارائه می دهند.