Adobe Stock برای پذیرش آثار هنری هوش مصنوعی مولد، دستورالعمل‌های به‌روزرسانی برای ارسال‌ها

Adobe Stock نمی تواند راهنمایی کند که آیا شرایط مجوز یک فناوری یا برنامه هوش مصنوعی به شما امکان می دهد محتوای تولید شده را به Adobe Stock ارسال کنید. شما یا مشاور حقوقی شما، باید شرایط مجوز را بررسی کنید تا مشخص کنید آیا محتوای تولید شده ممکن است به Adobe Stock ارسال شود یا خیر.

فناوری هوش مصنوعی مولد به ابزارها و برنامه‌هایی اطلاق می‌شود که می‌توانند با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین، محتوایی با کیفیت بالا از پیام‌های متنی یا تصاویر آپلود شده تولید کنند. این غول ویرایش عکس در یک وبلاگ رسمی گفت: شما نباید هیچ اثری را ارسال کنید که با اعلان‌هایی که به افراد، مکان‌ها یا دارایی‌ها اشاره می‌کنند یا بر اساس آن‌ها هستند، ارسال کنید، مگر اینکه حق قانونی این کار را داشته باشید.

در همان ماه، Adobe همچنین ویژگی‌های جدیدی را برای هوشمندتر کردن فتوشاپ با ویژگی‌های پیشرفته‌تر هوش مصنوعی اعلام کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Adobe که در سال 1982 تأسیس شد، اکنون ابزارها و خدمات خود را برای افزودن طعم های Web3 برای تصاویر و انیمیشن های مرتبط با متاورژن گسترش می دهد.

Adobe، مادر فتوشاپ، تصمیم گرفته است تا آثار هنری تولید شده از طریق هوش مصنوعی (AI) را در سرویس عکس استوک خود اجازه دهد. این شرکت سیاست‌های خود را اصلاح کرده است که اکنون مشارکت‌کنندگان را ملزم می‌کند به مجموعه‌ای از قوانین پایبند باشند. اینها شامل برچسب زدن به محتوای ساخته شده توسط هوش مصنوعی و دریافت مجوز برای استفاده از تصاویر یا متون مرجع برای تکمیل اثر هنری است. هدف از این حرکت کمک به Adobe برای عبور از مشکلات نقض حق نسخه برداری است، در حالی که به آن اجازه می دهد هوش مصنوعی را در سطح عمیق تری آزمایش کند.

در اکتبر سال جاری، این شرکت مستقر در کالیفرنیا ابزارهایی را برای توسعه بازی های ویدیویی و متاورس ایجاد کرد.

تصمیم Adobe که قصد دارد به سازندگان کمک کند تا آثار خود را به نمایش بگذارند، بسیار متفاوت از نحوه برخورد دیگران با موضوع است.

این سیاست به تولیدکنندگان هنری در مورد بهره برداری از هوش مصنوعی و بارگذاری گالری ها با تصاویر مشابه هشدار داده است. تمامی آثار ارسالی باید به صورت تصویر و نه تصویر ارسال شوند.

به عنوان مثال، Getty Images تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را ممنوع کرد تا در اوایل سپتامبر در پلتفرم خود ظاهر شوند. این راه پلتفرم برای جلوگیری از مشکلات کپی رایت بود.