ApeCoin DAO بازار NFT خود را معرفی کرد. مسابقه Sizzles Up برای OpenSea، MagicEden


ApeCoin DAO راه اندازی بازار NFT خود را در میان کاهش فروش که توسط بخش NFT ثبت شده است، اعلام کرده است. ApeCoin DAO یک نهاد مدیریتی تحت رهبری جامعه است که از دارندگان ApeCoin تشکیل شده است. بازار ApeCoin برای کلکسیون های دیجیتال توسط شرکت زیرساخت NFT Snag Solutions طراحی شده است. در تلاش برای جذب تعامل در پلتفرم خود، بازار جدید NFT یک ساختار عملیاتی با کاهش هزینه های مرتبط ارائه می دهد. این راه‌اندازی رقابت را در بخش NFT برای بازیکنان معتبری مانند OpenSea، MagicEden و RooksRare تشدید کرده است.

برای فروشندگان، این پلتفرم تصمیم گرفته است 0.5 درصد کارمزد برای تراکنش های اتر و 0.25 درصد برای تراکنش های ApeCoin ارائه دهد. همچنین 0.25 درصد از هر فروش را حفظ خواهد کرد.

این توسعه در توییتر توسط Zach Heerwagen، مدیر عامل Snag Solutions تایید شد.

راه اندازی این بازار NFT با وجود رکود مداوم در فروش NFT انجام می شود.

بر اساس داده‌های انجمن تحلیل رمزارز Dune، حجم معاملات OpenSea در ژانویه به اوج خود در حدود 5.8 میلیارد دلار (تقریباً 46400 کرور روپیه) رسید. با این حال، معاملات بر روی این پلتفرم در دو سه ماهه اول سال شاهد کاهش مداوم بود و به 3.1 میلیارد دلار (تقریباً 24800 کرور) در ماه می کاهش یافت.

تحلیلی جداگانه توسط Be[In]Crypto همچنین فاش می‌کند که حجم Solana NFT نیز در ژوئن با ارقام فروش 91.52 میلیون دلاری (تقریباً 730 کرور روپیه) در ژوئن افت کرد که از 261.07 میلیون دلار (تقریباً 2100 کرور) در ماه می 2022، 64 درصد کاهش داشت.

در اوایل این هفته، در واقع، یک Bored Ape NFT متعلق به جاستین بیبر از ارزش خرید 1.3 میلیون دلاری (تقریباً 10 کرور روپیه) به 69000 دلار (تقریباً 56 میلیون روپیه) کاهش یافت.

این ریزش بیشتر به دلیل اشتهای کم ریسک است که سرمایه گذاران را وادار به خروج از سرمایه گذاری خود کرده است. پس از سقوط پروژه‌های امیدوارکننده مانند Luna و FTX، صنعت کریپتو جهانی در چند وقت اخیر بیش از 200 میلیارد دلار (تقریبا 1633270 کرور روپیه) از دست داد.

تاروشا میتال، مدیر ارشد اجرایی و یکی از بنیانگذاران UniFarm، همانطور که در گفتگو با Gadgets 360 بیان شد، پیش بینی می شود NFT تا سال 2030 به یک غول 231 میلیارد دلاری (تقریباً 1841300 کرور روپیه) تبدیل شود. برنامه

پس از اینکه بیش از 260 میلیون دلار (تقریباً 2070 کرور) در مجموع توسط برندهای معتبری که فروش NFT را با محصولات خود بررسی کردند، جمع آوری شد، شرکت های بیشتری روزانه وارد این بخش می شوند. در ماه مارس امسال، حداکثر تعداد درخواست‌های مرتبط با NFT 1078 در ایالات متحده بود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع