Elden Ring برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series S/X در دسترس است.
با نزدیک شدن به سالگرد یک سالگی، طرفداران این سوال را داشتند که آیا FromSoftware مقداری DLC Elden Ring در دست ساخت دارد یا خیر. از این گذشته، هیدتاکا میازاکی، کارگردان در جریان سخنرانی خود در مراسم The Game Awards قول داد که محتوای بیشتری در راه است. او در آن زمان گفت: «در مورد Elden Ring، ما چندین کار دیگر داریم که میخواهیم انجام دهیم. طبق معمول، داده ماینرها مانند سکیرو دوبی سخت کار کرده اند و محتوای برش خورده ای را در بازی کشف کرده اند که به طور بالقوه می تواند به عنوان محتوای DLC ظاهر شود. یکی از آنها به عنوان نازل شد DLC کولوسئوم، که در آن بازیکنان می توانند در مسابقات PvP در برابر دیگران به صورت آنلاین شرکت کنند. عرصهها همیشه در بازی اصلی وجود داشتند، اما درهای آنها در طول گیمپلی غیرقابل دسترس بود تا زمانی که بهروزرسانی منتشر شد.
در هر صورت، شاهکار Elden Ring ثابت میکند که چگونه بازیهای تکنفره میتوانند در شرایط فعلی بازیهای ویدیویی که به مدلهای سرویس زنده با پاسهای جنگی و خریدهای درونبازی پاداش میدهند، موفق ظاهر شوند. این بازی همچنین بر انتخابهای طراحی جهان باز غالب در صنعت و پیشگام یوبیسافت، دیکته شده توسط آیکونهای نقشه بیپایان، ایستگاههای بین راه، چکلیست هدف و نگهداشتن بیش از حد دستی – اساساً حواستان را از شگفتیهای کاوش منحرف میکند.
آخرین جزئیات فروش اعلام شده برای Elden Ring در ماه آگوست بود، زمانی که فروش آن از 16 میلیون عبور کرد، و این تعداد احتمالاً در طول فصل کریسمس به لطف سر و صدایی که در The Game Awards به دست آورد، افزایش یافت.
ناشر Bandai Namco تایید کرد که Elden Ring بیش از 20 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. الدن رینگ که یکی از عزیزان منتقد و برنده بهترین بازی سال در The Game Awards 2022 است، تنها چند روز مانده به سالگرد یک سالگی آن یعنی 25 فوریه به نقطه عطف رسید. مجموع ارقام ارسال و فروش برای نسخه های فیزیکی و دیجیتالی فروخته شده را ترکیب می کند. . شایان ذکر است که بازی بدون هیچ گونه DLC یا الحاق داستانی پس از عرضه به این رقم رسیده است. برای مقایسه، Dark Souls 3 – عنوان بسیار محبوب 2016 FromSoftware – چهار سال طول کشید تا 10 میلیون نسخه بفروشد. الدن رینگ این موفقیت را تنها در یک سال دو برابر کرد.
سال گذشته، FromSoftware همچنین توسعه Armored Core VI Fires of Rubicon را تایید کرد، جایی که روباتهای مکانیکی آن را در دنیای دیستوپیایی پسا آخرالزمانی قرار میدهند تا مدعی کنترل یک منبع انرژی اسرارآمیز شوند. به کارگردانی ماسارو یامامورا، طراح در سال 2019 سکیروبازی بعدی FromSoftware به بازیکنان این امکان را میدهد تا رباتهای خود را جمعآوری کنند و آنها را در مأموریتهای سریع هدایت کنند که توانایی آنها را آزمایش میکنند.