جذابیت خدمات مدیریت شده Calix با GigaSpire BLAST u4g، یک GPON یکپارچه (شبکه نوری غیرفعال اترنت گیگابیت) با قابلیت دروازه مسکونی، آدرنالین دریافت می کند. Calix این محصول را با “جذابیت قفسه زیبایی” طراحی کرده است که صاحبان خانه و اجاره دهندگان آن را با طراوت و خنک می یابند. این محصول از اتصال بی سیم سریع Wi-Fi 6 پشتیبانی می کند، که آن را برای ساکنان آپارتمان یا کاندو در املاک یا ساختمان های بزرگ ایده آل می کند.
مزایا برای BSP ها
کالیکس دو سیستم جدید GigaPro GPR8802x و GigaSpire BLAST u4g را معرفی کرد. هر دو محصول به صراحت برای رفع نیازهای اتصال بی سیم بازارهای SMB و MDU طراحی شده اند.
اگرچه توپولوژیهای بیسیم جدید فواید سرعت و تأخیر قابلتوجهی را برای مصرفکنندگان در بازی، کار از خانه، کنفرانس ویدیویی و پخش ویدیو ارائه میدهند، بسیاری از کاربران در برابر ارتقای مسیریابهای بیسیم خود مقاومت میکنند تا به سادگی از دردسر جلوگیری کنند.
مشتریان SMB به طور فزاینده ای به اتصال بی سیم قابل اعتماد در سطح عملیاتی و “مشتری مهمان” وابسته هستند. برخلاف شرکتها، SMBها اغلب فاقد کارکنان اختصاصی فناوری اطلاعات و منابع مورد نیازی هستند که یک BSP محلی میتواند برای مدیریت سیستم بیسیم کسبوکار کوچک و پشتیبانی از هرگونه خدمات ارزشافزودهای که BSP ارائه میدهد، فراهم کند.
اولویت های بازاریابی
در آینده، Calix باید به ساختن نمونههای مدل استفاده منحصربهفرد، قانعکننده و بسیار دقیق ادامه دهد که BSPها بتوانند آنها را سفارشی کنند و به مشترکان خود پیام دهند.
بازارهای SMB و MDU کوچک نیستند. اداره تجارت کوچک ایالات متحده گزارش می دهد که 32.5 میلیون شرکت کوچک – که به طور کلی به عنوان مشاغل با کمتر از 500 کارمند تعریف می شود – در سال 2021 فعالیت می کنند، که 99.6 درصد از کل مشاغل را شامل می شود. علاوه بر این، پیشبینی میشود که در پایان سال 2022 تعداد 126.7 خانه چند خانواری وجود داشته باشد که از 68.8 میلیون در سال 2019 افزایش یافته است.
سیستمهای Wi-Fi جدید نیازهای اتصال را برطرف میکنند
Calix، در 16 نوامبر، راه حل های جدیدی را اعلام کرد که به طور خاص برای کمک به BSP ها طراحی شده اند تا جای پای خود را در بازارهای SMB (کسب و کار کوچک و متوسط) و MDU (واحد چند مسکونی) گسترش دهند.
انکار شتاب پشت استراتژی کالیکس، که در چند سال گذشته در حال اجرا بوده، سخت است. واضح است که بادهای دنباله دار بازار نسبت به آنچه شرکت در تلاش است در حوزه های ارتباطات و اتصال به دست آورد، مطلوب است.
تقاضای سالمی برای پوشش وای فای فراگیر به طور مساوی در این بازارها وجود دارد، و جنبه های مدیریتی اغلب نقاط دردسر یکسانی با صاحبان خانه های تک خانواده دارند. کمی متفاوت گفته شد، اکثر مشتریان SMB و MDU دوست ندارند با دردسر مدیریت پیچیدگی فنی راهاندازی، نگهداری و ارتقاء روتر دست و پنجه نرم کنند.
این محصولات جدید که بر اساس شالوده جذابیت ثابت Calix در بازار خانه تکخانواده ساخته شدهاند، از موارد استفاده استفاده میکنند که مشکلات واقعی اتصال را در مشاغل کوچک، مجتمعهای آپارتمانی، دوبلکس، تریپلکس، چهاربلکس، و داراییهای با کاربری مختلط حل میکند.
مصاحبه با مایکل وینینگ، مدیرعامل و رئیس کالیکس
از نقطه نظر نتایج تجاری، این ثابت شده است که بسیار مؤثر است زیرا Calix با خوشحالی نقش یک موجودیت پشت صحنه را بازی می کند که به BSP ها اجازه می دهد تا روابط محکم و بادوام با مشترکین خود ایجاد کنند.
در سطح عملیتر، قابلیتها و ابزارهای Calix به ارائهدهندگان خدمات تجاری (BSP) اجازه میدهد تا از طریق تجربیات قانعکنندهای که به تفصیل آنها را توضیح میدهیم، مشترکین خود را پشتیبانی و تبلیغ کنند. برای BSP ها، این به ایجاد پیوند قوی تر و چسبناک تر با مشتریان از طریق جذب مشتری قابل توجه تر، افزایش وفاداری و پتانسیل درآمد بلندمدت تبدیل می شود.
GigaPro GPR8802x یک سوئیچ “ساخت شده” است که برای استفاده توسط مشتریان SMB و MDU طراحی شده است. در سطح فنی، این یک راه حل مدیریت شده سوئیچ/ONT (ترمینال شبکه نوری، با نام مستعار مودم) مبتنی بر اترنت است که یکپارچه سازی یکپارچه WAN را فراهم می کند، که توانایی BSP ها را برای مدیریت آن به عنوان یک سیستم واحد تسهیل می کند.
خانواده Calix از سیستم های GigaSpire Blast u4 | اعتبار تصویر: Calix
نمی توان اغراق کرد که بازار پهنای باند بسیار رقابتی است. Calix کاملاً از این موضوع آگاه است و به نظر می رسد در حال برداشتن گام های مهمی برای متمایز کردن خود با پلتفرم ها و راه حل هایی است که به BSP ها اجازه می دهد هزینه های عملیاتی را کاهش دهند، خدمات “چسبنده” مبتنی بر ارزش بیشتری را به مشترکین خود ارائه دهند و توانایی سفارشی سازی پیشنهادات خود را داشته باشند.
تبلیغات