کمیسیون حمایت از حقوق کودک دهلی یک ربات چت واتس اپ راه اندازی خواهد کرد تا با مردم تعامل داشته باشد و به آنها کمک کند شکایات خود را ثبت کنند.
مانیش سیسودیا، معاون وزیر دهلی، ربات چت را در اول فوریه راه اندازی خواهد کرد.
یکی از مقامات گفت: “ربات چت به شهروندان و کمیسیون کمک می کند تا به شیوه ای مؤثرتر تعامل کنند. برخی از موارد آن شامل ثبت شکایت، جستجوی اطلاعات و ردیابی وضعیت شکایت است.
“این توسط کمیسیون برای ارتباطات آگاهی مبتنی بر تحریک به کودکان، زنان و کارگران آنگانوادی و غیره استفاده خواهد شد.” کمیسیون حمایت از حقوق کودک دهلی بالاترین مقام قانونی دولت دهلی برای حمایت، ترویج و نظارت بر اجرای حقوق و سیاست های مربوط به کودکان مانند آموزش، ایمن سازی، محافظت در برابر سوء استفاده و تغذیه است.
WhatsApp در گذشته برای ارائه خدمات به عموم مردم در هند مورد استفاده قرار گرفته است. در ماه اکتبر، Bangalore Metro Rail Corporation Limited یک سرویس بلیط QR مبتنی بر چت بات واتس اپ را برای خدمات مترو راه اندازی کرد. ربات چت با پرداختهای مبتنی بر رابط پرداختهای یکپارچه (UPI) در واتساپ ادغام شده است و به مسافران «Namma Metro» اجازه میدهد بلیتها را خریداری کنند و کارت سفر خود را مستقیماً در واتساپ شارژ کنند. BMRCL ادعا کرده بود که این اولین سرویس حمل و نقل در سراسر جهان است که بلیط QR را در واتس اپ فعال می کند.
در ماه آگوست، خدمات تحویل غذا در شرکت پذیرایی و گردشگری راهآهن هند (IRCTC) سرویسی را راهاندازی کرد که به مسافران این امکان را میداد تا غذا را از طریق چت بات واتساپ بدون دانلود هیچ برنامه اضافی سفارش دهند و در حین سفر آن را روی صندلیهای خود تحویل دهند. مسافران می توانند شماره PNR خود را برای ثبت سفارش وارد کنند و این سرویس ردیابی بلادرنگ را ارائه می دهد.
© تامسون رویترز 2023
برای آخرین اخبار و بررسیهای فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

جیم رایان، مدیرعامل پلیاستیشن، با رئیس ضدانحصار اتحادیه اروپا ملاقات کرد تا در مورد قرارداد Activision مایکروسافت صحبت کند.
ویدیوی برگزیده روز
CES 2023: تلویزیون های شفاف و قابل خم شدن ال جی، لپ تاپ های فوق سبک و موارد دیگر