Final Fantasy VII Rebirth برای ارائه “درجه آزادی بالا” در مسیر انتشار در زمستان: نائوکی هاماگوچی

خلاصه داستان حول محور Cloud Strife، یک سرباز سابق، است که به گروهی از ایده آلیست ها به نام بهمن می پیوندد تا به نابودی رآکتور 1 ماکو کمک کنند، بمباران آن شهر را در هرج و مرج آتشین فرو می برد و دید دشمنی سرسخت را به ارمغان می آورد که مدت ها تصور می شد مرده است. . Final Fantasy VII Remake با کنار گذاشتن سیستم مبارزات نوبتی نسخه اصلی، از یک سیستم نبرد بی‌درنگ استفاده می‌کند که شما را مجبور می‌کند بین اعضای حزب/شخصیت‌ها در حال جابجایی باشید. قسمت اول این سه گانه در سال 2020 برای PS4 منتشر شد، قبل از اینکه در سال بعد راهی PC و PS5 شود. دنباله فوق الذکر FF7 Rebirth، با این حال، بر روی PS4 نسل قبلی منتشر نخواهد شد.

در حالی که اسکوئر انیکس هنوز مراسم شایعه شده ۲۶ سالگی Final Fantasy VII را تایید نکرده است، احتمالاً ممکن است در رویداد آینده Summer Game Fest، جایی که ناشر به عنوان شریک اصلی فهرست شده است، فاش شود. البته، پیش از انتشار 22 ژوئن، به طور انحصاری برای PS5، برخی جزئیات نهایی از اکشن اکتان بالا Final Fantasy XVI نیز انتظار می‌رود. یک نسخه رایانه شخصی نیز به موقع منتشر خواهد شد، اگرچه ممکن است بیش از شش ماه طول بکشد تا بهینه سازی شود. با بازگشت به Final Fantasy VII Rebirth، توسعه‌دهندگان در حال کار بر روی تعیین تاریخ دقیق انتشار هستند که تهیه‌کننده Kitase سال گذشته تایید کرد که «زمستان آینده» منتشر خواهد شد و به اواخر سال 2023 یا اوایل سال 2024 باز می‌گردد.

به گفته کارگردان بازی، نائوکی هاماگوچی، که ممکن است طرفداران در مورد دومین فیلم در پروژه Final Fantasy 7 Remake که درست بعد از Cloud و Cloud شروع می‌شود، مطرح کند، دنیای بازی Final Fantasy VII Rebirth «درجه بالایی از آزادی» ارائه خواهد کرد. گروه او دیوارهای میدگار را ترک کردند و به روستای عجیب و غریب کالم رسیدند که محل زندگی معدنچیان است. در حالی که نظرات او مستقیماً فرمت جهان باز را تأیید نمی کند، ما همچنان می توانیم انتظار داشته باشیم که مناطق بزرگ تری را کشف کنیم، علاوه بر انعطاف پذیری بیشتر در برخورد با محتوای جانبی. در یک توییت جداگانه، Yoshinori Kitase، تهیه‌کننده بازی تایید کرد که توسعه بازی به آرامی و طبق برنامه پیش می‌رود و نشان می‌دهد که هنوز در مسیر انتشار این بازی در زمستان است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

بر اساس جدول زمانی توسعه فعلی، انتظار می رود Final Fantasy VII Rebirth در زمستان امسال برای PS5 منتشر شود.

«ساخت قسمت میانی یک سه‌گانه چالش‌های خاص خودش را دارد، اما قسمت‌های دوم کلاسیک زیادی در دنیای فیلم وجود دارد که با پیچش‌های داستانی خیره‌کننده و کاوش‌های عمیق‌تر شخصیت‌هایشان تعریف می‌شوند. اغلب این قسمت‌های دوم در میان طرفداران محبوب می‌شوند،» او افزود، امیدوار است که Final Fantasy VII Rebirth را جذاب‌تر از Final Fantasy VII Remake در سال ۲۰۲۰ کند. پروژه Remake اساساً بازی اصلی پلی استیشن 1997 را برای مخاطبان جدید بازسازی می‌کند و بازیکنان را به کلان شهر سایبرپانک دیستوپیایی Midgar سوق می‌دهد و فصل‌ها را به سه تجربه مستقل تقسیم می‌کند. بله، این یک سه گانه است، با چند کار روی قسمت پایانی در حال انجام است.

کازوشیگه نوجیما، نویسنده، در بخشی دیگر فاش کرد: «بازیکنان شاهد زنجیره‌ای از تحولات روایی خواهند بود که در قلب داستان Final Fantasy VII قرار دارند و سرنوشت هر شخصیت را کشف می‌کنند. توییت. تبلیغات به سادگی بیان می کند که داستانی خواهد داشت، با موضوعاتی که قوس هر شخصیت را نشان می دهد. در یک بیانیه مطبوعاتی از اعلامیه Final Fantasy VII Rebirth، تهیه‌کننده کیتاسه ادعا کرد که دنباله به‌گونه‌ای ساخته می‌شود که بازیکنان جدید می‌توانند مستقیماً بدون نگرانی در مورد زمینه قبلی وارد آن شوند.